کد خبر: 27473 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 22 آبان 1400 - 13:49
روز شنبه:
تغییر فرمانداران،معارفه فرمانداران بوشهر و تنگستان در اولین گام +گزارش تصویری

نوای جنوب:از ظهر امروز با معرفی صالح رحیمی به عنوان فرماندار بوشهر به جای عباس جمشیدی تغییر فرمانداران شهرستانهای استان آغاز شد 

نوای جنوب:نوای جنوب:از ظهر امروز با معرفی صالح رحیمی به عنوان فرماندار بوشهر به جای عباس جمشیدی تغییر فرمانداران شهرستانهای استان آغاز شد پس از ان در شهر اهرم دکتر احمد محمدی‌زاده شامگاه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانداران تنگستان توجه به اشتغال و درآمدزایی در شهرستان تنگستان را یکی از برنامه‌های مهم دانست و اظهار داشت: این شهرستان در ابعاد گوناگون از ظرفیت‌های مهم در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، تجارت دریایی، دریانوردی، گردشگری و پرورش آبزیان برخوردار است که استفاده از این قابلیت‌ها برای اشتغال ساکنان این سرزمین به‌ویژه روستاییان مورد توجه ویژه قرار دارد.

 

وی اهداف آمریکا را ضربه زدن به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های اقتصادی و درآمدزایی دانست و بیان کرد: آمریکا اهداف خود را در سرزمین‌های سوریه، عراق و افغانستان اجرایی کرد ولی نتوانست این ترفند و توطئه‌ها را در سرزمین ایران اسلامی محقق کند.

 

استاندار بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای رهبر فرزانه، حکیم و دانشمند است گفت: خنثی شدن ترفندهای آمریکا و ایادیش در ایران اسلامی به سبب وجود رهبری آگاه، حکیم ، دانشمند و هوشمند همراه با مردم و ملت انقلابی، جهادی و ولایت‌مدار است.

 

محمدی‌زاده با بیان اینکه آمریکا انواع ترفند برای فروپاشی ایران اسلامی به‌کار گرفت ولی موفق نشد خاطرنشان کرد: آمریکا با هزینه‌های فراوان قصد داشت ایران اسلامی را همانند سوریه ، عراق و افغانستان که از ظرفیت‌های بالایی برخوردار بودند نابود کند ولی موفق نشد.

وی امنیت و آسایش امروز جامعه اسلامی را حاصل مجاهدت‌ها و تلاش‌های دستگاه‌های مختلف با همراهی مردم دانست و خاطر نشان کرد: اکنون ایران اسلامی با توانمندی، اقتدار و صلابت به جزیره ثبات و آرامش تبدیل شده و جنگ اقتصادی دشمن هم به شکست می‌انجامد و تبدیل به پیروزی و استقلال اقتصادی ایران اسلامی می‌شود.

استاندار بوشهر اتحاد، وحدت و اخلاق نیکو و پسندیده در استان بوشهر را ستود و بیان کرد: اخلاق حسنه همراه با اتحاد در استان بوشهر حاصل حکمت بزرگان، نخبگان، فرهیختگان و خبرگان استان بوشهر است که این اخلاق قابل ستایش و تقدیر است.

 

محمدی‌زاده با قدردانی از خدمات و فعالیت ارزنده عبدالحسن رفیعی‌پور در مدت 3 سال در پست فرمانداری تنگستان افزود: اکنون احمد لطفی از نیروهای انقلابی و جهادی در پست فرماندار تنگستان معرفی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه لطفی در پست مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر منشا خدمات ارزنده‌ای بود گفت: با هماهنگی فرماندار، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس، شورای شهر، شهرداران تنگستان شاهد عملیاتی شدن ظرفیت‌های صنعتی، اقتصادی، کشاورزی، گردشگری و پرورش آبزیان این شهرستان در ابعاد گوناگون باشیم.

 

استاندار بوشهر اتحاد و همدلی در تنگستان را یکی از ویژگی مهم این شهرستان دانست و خاطر نشان کرد: شعار ما در استان بوشهر اتحاد، همدلی و انسجام است که این مهم زمینه پیشرفت و توسعه همه جانبه در ابعاد گوناگون را فراهم می‌کند.

 

محمدی‌زاده  پرورش آبزیان و اقتصاد دریا محور را یکی از برنامه‌های مهم در شهرستان‌های ساحلی استان بوشهر دانست و تصریح کرد: در زمینه پرورش آبزیان بیش از 50 هزار هکتار اراضی غیرقابل کشاورزی، از تنگستان تا دشتی برای پرورش آبزیان از جمله ماهی و میگو شناسایی شده که زمینه سرمایه‌گذاری، رونق تولید و اشتغال را فراهم می‌کند.

 

وی در این مراسم با معرفی احمد لطفی به‌عنوان فرماندار تنگستان از خدمات عبدالحسن رفیعی‌پور قدردانی کرد.






































































لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/27473