کد خبر: 27344 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 13 آبان 1400 - 11:15
اتهام استقلال و پرسپولیس به مدیرعامل سپاهان

نوای جنوب:مدیرعامل سپاهان یکی از مخالفان با طرح اختصاص تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها بوده است.

نوای جنوب:مدیرعامل سپاهان یکی از مخالفان با طرح اختصاص تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها بوده است. جلسه مدیران باشگاه‌ها با مدیران فدراسیون و سازمان لیگ (چهارشنبه ۱۲ آبان) برگزار شد و بخشی از این جلسه پیرامون اختصاص درآمد تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها بود. محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان یکی از مخالفان با این طرح بوده است.

 محمدرضا ساکت پیرامون این طرح می‌گوید تا الان روال همین بوده: دوستان ایده‌های جدیدی داشتند، اما این نمی‌شود که بخواهیم یک روزه همه چیز را تغییر دهیم. متاسفانه مسائل اقتصادی بحث درآمدزایی در فوتبال را با مشکل روبرو کرده است و هر ۱۶ تیم لیگ برتری باید به صورت منسجم کار را جلو ببرند و همدیگر را حمایت کنند.

صحبت‌ها و مخالفت محمدرضا ساکت به مذاق سرخابی‌ها خوش نیامده است. مدیران استقلال و پرسپولیس می‌گویند باشگاه سپاهان حدود ۲۰۰ میلیارد بودجه دارد و اگر فوتبال گران‌تر بشود، بودجه سپاهان هم بالاتر می‌رود. با این حساب طبیعی است که دو میلیارد درآمد تبلیغات محیطی سپاهان به ۴۰ میلیارد برسد، فرقی به حال محمدرضا ساکت نکند.

مدیران سرخابی‌های پایتخت همچنین معتقدند اگر درآمد استقلال و پرسپولیس مثلا به ۱۰۰ میلیارد برسد، سپاهان دیگر قادر نخواهد بود شهریار مغانلو یا مسعود ریگی را از پرسپولیس و استقلال بگیرد و رقابت این تیم‌ها در زمینه حفظ و جذب بازیکنان نزدیک خواهد شد.

حالا مدیران سرخابی علاوه بر سازمان لیگ، موانع دیگری نیز در مسیر رسیدن به درآمد تبلیغات محیطی پیش روی خود می‌بینند. آن‌ها می‌گویند مخالفت ساکت به این دلیل است که به عنوان مدیرعامل سپاهان دوست ندارد دست استقلال و پرسپولیس هم از لحاظ مالی باز باشد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/27344