کد خبر: 27198 ، سرويس: سایر اخبار
تاريخ انتشار: 04 آبان 1400 - 11:08
دختری که در قرار ملاقات تلفن همراه پسرها را می‌دزدید+تصویر

نوای جنوب: معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت دو نفر از اعضای باند سه نفره خبر داد که پس از طرح دوستی با مالباختگان تلفن‌همراهشان را با تهدید سرقت می‌کردند.ر 

دختری که در قرار ملاقات تلفن همراه پسرها را می‌دزدید

  چند روز قبل مرد جوانی با مراجعه به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران، از سرقت گوشی تلفن‌همراهش توسط راکبان موتورسیکلت با همدستی دختر جوانی شکایت کرد.

شاکی زمانی که در مقابل افسر پرونده قرار گرفت، گفت: در اینستاگرام با دختر جوانی به نام ویدا آشنا شدم. دفعه دومی که برای دیدن ویدا به محل قرار در منطقه سرخه‌حصار رفتم، روی نیمکت پارک نشسته بودیم که دو پسر موتورسوار به سمت ما آمدند و با تهدید، گوشی تلفن مرا سرقت کرده و با ویدا از محل متواری شدند.

با شکایت مرد جوان تحقیقات برای بازداشت ویدا و همدستانش توسط کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد و کارآگاهان در ادامه بررسی‌ها با شکایت های مشابه مواجه شدند. 

شکایت‌هایی مشابه، همه نشان از این داشت، دختری به نام ویدا با شکات در فضای مجازی آشنا شده و در دومین قرار ملاقات در منطقه سرخه‌حصار با همدستی دو موتورسوار نقشه سرقتشان را اجرا می‌کرد.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره پنجم موفق به شناسایی ویدا و همدستانش شدند. با شناسایی هویت متهمان، مأموران وارد عمل شده و دختر جوان و یکی از همدستانش را بازداشت کردند.

ویدا در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و گفت: در فضای مجازی سوژه‌ها را شناسایی کرده و پس از طرح دوستی آنها را به محل قرار می‌کشاندم. اوایل این کار را به تنهایی انجام می‌دادم و پس از دوستی با پدرام، به همراه او و یکی از دوستانش سرقت‌ها را ادامه دادم، سوژه‌ها را به منطقه سرخه‌‍حصار کشانده و با تهدید چاقو گوشی‌ها را سرقت می‌کردیم.

سرهنگ علی کنجوریان؛ معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

نوای جنوب:

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/27198