نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 آبان 1400 - 15:46

نوای جنوب:رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: محور بوشهر _ برازجان که بر اثر تصادف چندین خودرو سبک و سنگین مسدود شده بوده بازگشایی شد.

نوای جنوب:رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: محور بوشهر _ برازجان که بر اثر تصادف چندین خودرو سبک و سنگین مسدود شده بوده بازگشایی شد.سرهنگ صادق مزارعی بیان کرد: ساعت  ۳ بامداد امروز (دوشنبه ۳ آبان) یک دستگاه کامیون حامل ماسه در کیلومتر ۸ بزرگراه بوشهر-برازجان، بعد از پل ساحلی دلوار با یک دستگاه پراید ۱۱۱که هم مسیر بودند از پهلو برخورد می‌کنند که کامیون به سمت نرده‌های حفاظتی منحرف و واژگون می‌شود و ماسه‌ها در جاده ریخته می‌شود. پراید هم به سمت راست جاده انحراف می‌یابد.

بازگشایی مسیر مسدود شده بوشهر-برازجان

وی افزود: پس از این اتفاق یک خودروی دنا پلاس که سرعت زیادی داشته به محلی که ماسه ریخته بود نزدیک می‌شود که پس از  گرفتن ترمز واژگون می‌شود و راننده و همسرش که باردار بوده مجروح می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر ادامه داد: بعد  از این هم یک دستگاه پراید دیگر با عقب کامیون واژگون شده برخورد می‌کند که در این حادثه ۳ سرنشین این خودرو آسیب می‌بینند.

وی با اشاره به اینکه علت دقیق حادثه در دست بررسی است، عنوان کرد: رعایت نشدن فاصله عرضی باعث شد که کامیون و پراید با هم برخورد کنند.

https://boushehr.iribnews.ir/files/fa/news/1400/8/3/7159507_377.jpg

سرهنگ مزارعی بیان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده، عوامل پلیس راه و راهداری بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند تا رفت و آمد خودرو‌ها را هدایت کنند و محل حادثه پاکسازی شود. بزرگراه بوشهر-برازجان از مسیر‌های پر رفت و آمد استان است و این حادثه که باعث مسدود شدن بخشی از جاده شد کندی و شلوغی رفت و آمد خودرو‌ها را به دنبال داشت.

وی گفت: این مسیر ساعت ۰۸:۳۰ با کمک نیرو‌های راهداری و امدادی پاکسازی و بازگشایی شد و نرده‌های محافظ وسط جاده نیز با تلاش نیرو‌های راهداری در حال بازسازی است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
برازجان بوشهر

نظرات کاربران
انحراف می بابد؟؟؟
بهتر بود می نوشتین منحرف می شود
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار