کد خبر: 27167 ، سرويس: سایر اخبار
تاريخ انتشار: 03 آبان 1400 - 00:16
...آنچه کم داشت همین سیلی بود ...

نوای جنوب: من در نقشه  جغرافیا ، فرسنگ ها از تو دورم  و در فصول تاریخ با تو همسایه ، اما ؛ تو را به واسطه سال‌های حماسه آفرینی ات در جبهه های جنگ و دفاع مقدس نمی شناختم !

نوای جنوب:بسم ا...
...آنچه کم داشت همین سیلی بود ...

برادر عزیزم ، سردار عابدین خرم ؛ استاندار محترم آذربایجان شرقی

سلام علیکم

 🔹️ من در نقشه  جغرافیا ، فرسنگ ها از تو دورم  و در فصول تاریخ با تو همسایه ، اما ؛ تو را به واسطه سال‌های حماسه آفرینی ات در جبهه های جنگ و دفاع مقدس نمی شناختم !
 همانگونه که بسیاری از مجاهدان آن دوران را نمی‌شناسم ، از تو به واسطه حضورت در خیل مخلصان مدافع حرم شناختی نداشتم ، همانطور که بسیاری از مردان انقلابی سرزمینم را به واسطه‌ی گمنامی شان ، هنوز هم نمی شناسم !!!
 با کمال شرمندگی  تا به حال نمی دانستم که شما هم جزو آن گروه  ۴۸ نفره ای بودی  که بیش از ۵ ماه در اسارت عوامل موساد و داعش گرفتار شده بودند و روزی ده ها بار مرگ را به چشمانت دیدی ، شما و همراهانتان در آن اسارت و ازدحام بی رحمی  تکفیری ها  چه کشیده بودید ، نمی‌دانستم !!!
من و امثال من هرگز از مجاهدت های تو و همرزمان شهیدت در ارتفاعات استراتژیک "جاسوسان" و "قطمان"
در رویارویی با منافقان و پژاک و مهاجمان مرزی و ... اطلاعی نداشتیم و نمی‌دانستیم امنیت مرزهای کشورمان در غرب را مدیون چه کسانی هستیم ؟!!
من از خدمات شما ، جانفشانی های شما و انقلابی گری های شما بی اطلاع بودم !
من از  جراحات و جانبازی های شما در صحنه های جنگ با صدام و پژاک و منافقان و داعشی ها.... بی اطلاع بودم و چه بسیارند مجاهدانی که من و بسیاری از مردم  از جانفشانی های آنها بی اطلاع هستیم و  آنها همواره گمنام و در میدان !!!!
✅ اما برادرم ، آن سیلی !!!
 آن سیلی تو را شهره آفاق کرد . کتاب خدمات و ایثارگری های تو را ورق زد تا شاید گوشه ای از خدمات تورا بفهمیم ، حالا اندکی بیشتر تو را شناختم ، حالا قدری فهمیدم که تو از خیل شهیدانی ، حالا فهمیدم  که هنوز دشمنان با تو کار دارند ، حالا بیشتر فهمیدم که سپاه و پاسدارانش ،  چقدر مردمی و گمنام و مظلوم اند !!!
حالا فهمیدم تو همرزم باکری ،تجلایی،یاغچیان، باقری ،کاظمی ، کاوه ،شوشتری ،همت ، میرحسینی و سلیمانی بوده ای و هنوز جهاد  ادامه دارد ....
حالا فهمیدیم که تو در صبوری بسان مالک اشتر"ره" در مکتب مولا علی "علیه السلام " تلمذ کرده ای ، درود بر شما ،
حالا فهمیدم تو در تمام آن میدان‌ها صبوری و گذشت را آموخته ای  .

 برادر عزیز و فرمانده سرافرازم ؛ اکنون  باورم راسخ تر شده است  که این انقلاب نیاز به آبرو گذاشتن دارد و مجاهد انقلابی آن است که آبرویش را به میدان بیاورد و تو آوردی و تو همه چیزت را برای این انقلاب و مردم گذاشتی و چون تو با همه ی بضاعت ، دارایی ، جان و مال و آبرویت  به میدان  آمده ای
؛ خداوند هم تو را در آن صحنه و در مرعی ومنظر عالمیان و رسانه های دنیا آنگونه  مکشوف و معرفی کرد و نسبت به قبل بزرگ و بزرگ تر کرد و اعتبار بخشید .
 امیدوارم به دعای خانواده معظم شهدا ، خداوند بر توفیقات شما بیفزاید و آخرالامر با دوستان شهیدتان محشور فرماید .

         آمین

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/27167