کد خبر: 27060 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 مهر 1400 - 15:01
بازدید استاندار بوشهر از خانه نگهداری کودک و نوجوان پسران ندای مهر بوشهر+تصاویر

نوای جنوب:دکتر  ️محمدی زاده استاندار بوشهر از خانه نگهداری کودک و نوجوان پسران ندای مهر بوشهر بازدید و در فضایی صمیمی با کودکان و نوجوانان این خانه دیدار و گفتگو کردند.

نوای جنوب:دکتر  ️محمدی زاده استاندار بوشهر از خانه نگهداری کودک و نوجوان پسران ندای مهر بوشهر بازدید و در فضایی صمیمی با کودکان و نوجوانان این خانه دیدار و گفتگو کردند.استاندار بوشهر هدف از این بازدید را دیدار و گفتگو با فرزندانمان در خانه ندای مهر و کارکنان زحمتکش این مجموعه ذکر کرد.
️وی افزود: با توجه به برنامه جدی استان برای تامین مسکن جوانان،  مجموعه کارکنان و مددجویان بهزیستی که ازدواج کرده اند در اولویت تامین مسکن خواهند بود.
حاجیانی مدیرکل بهزیستی استان بوشهر هم گفت: ۱۵ کودک و نوجوان پسران ۶ تا ۱۲ سال در خانه ندای مهر بوشهر از مراکز وابسته به بهزیستی استان زندگی می کنند.
️وی افزود: 4 مرکز نگه داری کودکان و نوجوانان دختر و پسر به صورت شبانه روزی در بوشهر فعالیت دارند و در مجموع ۴۰ نفر دختر و پسر در گروههای سنی ۶ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۸ سال در آنها توسط خیرین بخش خصوصی نگه داری می شوند و بهزیستی به ازای هر نفر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ماهانه پرداخت می کند.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر تصریح کرد: در کل استان ۵۰۰ کودک و نوجوان نیازمند در خانواده ها حمایت می شوند.














































لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/27060