نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 مهر 1400 - 14:09

نوای جنوب:ماجرای عجیب سیلی که خانم بازیگر به صورت مسعود کیمیایی زد را می خوانید.

نوای جنوب:ماجرای عجیب سیلی که خانم بازیگر به صورت مسعود کیمیایی زد را می خوانید.

سیلی زن صیغه ای به مسعود کیمیایی!

به گزارش رکنا، چندی قبل برنامه‌سازان لس آنجلسی، به طور خاص مسعود اسداللهی کارگردان فیلم همسفر، مسعود کیمیایی را به اسم خطاب قرار داده و از او خواستند به وضعیت شهرزاد رسیدگی کند.

بازیگر قدیمی که سکانس مشهور رقص و آواز فیلم قیصر را بازی کرد، با نقش ثریا رفیق منصور آب منگل که قیصر برای پیدا کردن او سراغش می رفت.

فقط تعداد معدودی از نزدیکان می‌دانستند که چرا این درخواست از کیمیایی شده و این ماجرا حتی در همان زمان وقوع هم یک راز مگو بود!

کیمیایی با این خانم ازدواج موقت کرد. سپس در ابتدای دهه ۵۰ با گیتی پاشایی خواننده و آهنگساز ازدواج رسمی کرد که حاصل آن پولاد و گیلداست که در آلمان زندگی می کند.

اما شهرزاد حاضر به قبول واقعیت و دست کشیدن از قضیه نشده بود! بنا به ادعای مسعود اسداللهی این خانم که حالا در یکی از روستاهای اطراف کرمان در بدترین شرایط ممکن زندگی می کند، روزی فیلمبرداری فیلم خاک را یک تنه تعطیل کرد!

زمانی که گروه در بیابان‌های اطراف دزفول مشغول فیلمبرداری بودند، ناگهان یک روز اتومبیلی از دور پیدا و پس از توقف خانم شهرزاد از آن خارج و بدون هیچ توضیحی و قبل از اینکه کسی بتواند عکس العملی نشان بدهد، مستقیم به سمت کارگردان رفته و خیلی غیرمترقبه یک سیلی به گوش او زد!

همه چیز به هم ریخت، آن خانم با سر و صدا تهدید می‌کرد و کسی نمی‌دانست ماجرا چیست! نماینده تهیه‌کننده که دوست کیمیایی و ستاره بزرگ سینما بود، کار را تعطیل و از طرف رفیق صمیمی اش مامور شد تا با این خانم صحبت کند. آن روز تا شب در هتل محل اقامت گروه، آقای بازیگر مشغول راضی کردن خانم شهرزاد بود تا دست از آبروریزی برداشته و به تهران برگردد. در عوض قول داد در اسرع وقت این مسئله را حل کند.

شهرزاد پس از این ماجرا برای همیشه از زندگی کیمیایی خارج شد و هزینه انتشار کتاب شعرش نیز به گردن ستاره بزرگ افتاد!



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مسعود کیمیایی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار