نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 مهر 1400 - 17:36
در معارفه شهردار بوشهر:

نوای جنوب:دکتر  احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در این آئین بیان کرد: ارزیابی مثبتی از عملکرد شورا و شهرداری بوشهر در ۴ سال گذشته نداریم و مشکلاتی وجود داشت که موجب عقب ماندگی شهر و بی اعتمادی مردم به مسئولان شد.





نوای جنوب:دکتر  احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در این آئین بیان کرد: ارزیابی مثبتی از عملکرد شورا و شهرداری بوشهر در ۴ سال گذشته نداریم و مشکلاتی وجود داشت که موجب عقب ماندگی شهر و بی اعتمادی مردم به مسئولان شد.

او افزود: اختلافات شورا و شهرداری و سوء استفاده‌های مالی بزرگ‌ترین آسیب‌های مدیریت شهری است و مردم تحمل شنیدن این آسیب‌ها و مشکلات را ندارند.

وی بیان کرد: برخی مسائل سال های اخیر پیرامون شورا و شهرداری بوشهر حادثه تلخ و بدی بود که در سایر شهرهای این استان نیز رخ داد و باید مانع از تکرار و بروز دوباره آن شد.

محمدی‌زاده ادامه داد:  این مشکلات باعث شد تا شورا  و شهرداری به جای پرداختن به مشکلات مردم، به درگیری صنفی خود پرداخته و مردم را ناراحت کردند.

استاندار بوشهر با اشاره به ابلاغ حکم هفت شهردار شهرهای استان اظهار داشت: قبل از ابلاغ حکم، همه این شهرداران به استانداری دعوت و طی نشستی خواستار توجه به قوانین شدم، درحالی که قبلا احکام به شهرستان ها ابلاغ و معارفه برگزار می شد.

محمدی ‎زاده اظهار داشت: برای رئیس شورای شهرها و شهرداران جدید استان ویژه ‎برنامه‌‎ای آموزشی تدارک دیده شده تا آسیب‌‏های منجر به اشکال‏‎‌هایی مانند سوء استفاده و اختلاس برای آنها بازگو شود.

وی گفت: در کنار این سخت‏گیری باید به نیروها اعتماد داد تا بتوانند با فراغ بال برای حل مشکل‏‌های مردم تصمیم‌‏گیری کنند.

استاندار بوشهر یادآور شد: با شناخت حاصل شده شهرداران و شوراهای این دوره انسان‏‌های پاک دست و مصممی هستند که باید با اختیار تام کارها را پیش ببرند.

محمدی زاده اظهار کرد: از شورا و شهرداری بوشهر نیز انتظار است با اجرای چندین طرح مهم برای ایجاد تحول در شهر بوشهر تلاش کنند.

استاندار بوشهر در بخش پایانی سخنانش با اشاره به درخواست های پورکبگانی رییس شورای شهر گفت: نشست ۲ ماه یکبار شورا و شهرداری با استاندار، حضور رئیس شورای شهر و شهردار بوشهر در نشست شورای برنامه ریزی استان به عنوان مدعو، همراهی استاندار با شورا و شهرداری برای پیگیری مطالبات از حوزه وزارت و راه و شهرسازی و سازمان پدافندغیرعامل و حضور مدیران در نشست های ماهیانه پاسخگویی در مساجد موافق هستم و اگر درخواست دیگری از سوی شورای شهر باشد برای همراهی آمادگی داریم.

وی همچنین یکی از اولویت های شهرداری را احداث پارک ویژه بانوان با تمام امکانات مورد نیاز دانست و اظهار داشت: انتظار می رود این مهم به شکلی دنبال شود که الگویی برای سایر شهرهای ساحلی باشد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمد زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار