نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 مهر 1400 - 10:34
روز گذشته

نوای جنوب:دکتر احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در ادامه حضور میدانی در گستره استان و بازدید از طرحها و پروژه های مختلف در بازدید از شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی دیلم دستورات لازم را جهت احیاء و فعال شدن این شرکتها صادر کرد

نوای جنوب:دکتر احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در ادامه حضور میدانی در گستره استان و بازدید از طرحها و پروژه های مختلف در بازدید از شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی دیلم دستورات لازم را جهت احیاء و فعال شدن این شرکتها صادر کرد،دکتر محمدی زاده افزود: دیلم با اشاره به اینکه حمایت از صنعتگران یکی از ضروریات است اظهار داشت: رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاران از موارد مهم است که در این راستا راهکارهای لازم ارائه می‌شود.

وی استان بوشهر را قطب تولید محصولات دریایی دانست و بیان کرد: همجواری استان بوشهر با خلیج‌ فارس ظرفیت‌های مهمی در عرصه آبزیان فراهم کرده و علاوه بر صید و صیادی، در عرصه آبزی‌پروری توانمندی‌های مهمی وجود دارد.

استاندار بوشهر این استان را قطب تولید میگو پرورشی دانست و افزود: عمده تولیدات میگو پرورشی در کشور در استان بوشهر تولید می‌شود که تکمیل زنجیره ارزش و چرخه آبزی‌پروری از اولویت‌ها است.

محمدی‌زاده پرداخت تسهیلات برای حل مشکلات کارخانه عمل‌آوری، انجماد، بسته‌بندی و صادرات محصولات آبزیان را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: واگذار زمین برای پرورش‌دهنده آبزیان از جمله میگو مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی حمایت از سرمایه‌گذاران پرورش میگو را مورد تأکید قرار داد و گفت: توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی مورد توجه است که طرح‌های آبرسانی، گازرسانی، برق‌رسانی و شبکه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی تقویت می‌شود.

استاندار بوشهر منطقه ویژه اقتصادی در شمال استان بوشهر را یکی دیگر از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری دانست و افزود: توسعه سرمایه‌گذاری صنایع پایین دستی نفت و گاز و واحدهای پتروشیمی و پالایشگاه در منطقه ویژه انرژی اقتصادی شمال استان بوشهر در شهرستان دیلم در اولویت است.








































































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمد زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار