کد خبر: 26959 ، سرويس: اخبار استان فارس
تاريخ انتشار: 22 مهر 1400 - 17:18
گزارش لحظه به لحظه از سفر رئیس‌جمهور به استان فارس

نوای جنوب:حجت‌الاسلام رئیسی امروز در جریان هفتمین سفر استانی‌اش در مقام ریاست‌جمهوری، به استان فارس سفر کرد.

نوای جنوب:حجت‌الاسلام رئیسی امروز در جریان هفتمین سفر استانی‌اش در مقام ریاست‌جمهوری، به استان فارس سفر کرد.

.

گزارش لحظه به لحظه از سفر رئیس‌جمهور به استان فارس

 حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به ۷ استان خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و فارس سفر کرده است؛ رئیس‌جمهور در این سفرها ضمن بازدید از مراکز مهم، به دیدار و گفت‌وگو با مردم محلی پرداخته است.

رئیس‌جمهور وارد شیراز شد

حجت‌الاسلام رئیسی صبح امروز (پنجشنبه ۲۲ مهرماه) در هفتمین سفر استانی، وارد شهر شیراز مرکز استان فارس شد؛ رئیس‌جمهور در بدو ورود به شیراز در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب، از سوی آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، محمدهادی ایمانیه استاندار و جمعی از مسئولین استانی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، معاون اجرایی و وزرای کشور، نیرو، نفت، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و جهادکشاورزی، رئیس‌جمهور را در سفر به استان فارس همراهی می‌کنند. (اینجا بخوانید)

رئیسی در بدو ورود به شیراز: حدود ۱۰۰ طرح برای رفع مشکلات استان فارس بررسی شده است

رئیس‌جمهور در بدو ورود به شیراز با بیان اینکه سفرهای استانی حتماً باید همراه با برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات استان‌ها و باز کردن گره‌هایی باشد که مردم را آزار می‌دهد، گفت: پیش از انجام سفر، هیئتی برای بررسی مشکلات استان اعزام می‌شود و در تهران نیز جلساتی برای بررسی راهکارهای پیشنهادی برای حل مشکلات استان تشکیل می‌شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ طرح برای حل مشکلات استان فارس مطرح و بررسی شده است، اظهار کرد: امیدوارم با تلاش استاندار و مدیران استان فارس و با راهنمایی‌های نماینده محترم ولی فقیه در استان، گام‌های خوبی برای پیشرفت استان برداشته شود و این سفر و مصوبات آن در مجموع بتواند به رفع مشکلات و افزایش اعتماد مردم کمک کند. (اینجا بخوانید)

گزارش لحظه به لحظه از سفر رئیس‌جمهور به استان فارس

رئیس‌جمهور از کارخانه آزمایش بازدید کرد

حجت‌الاسلام رئیسی در بدو ورود به شهرستان مرودشت در استان فارس، از کارخانه تولید لوازم خانگی آزمایش بازدید کرد. (اینجا بخوانید)

رئیس‌جمهور در روستای کناره مرودشت: پیگیر طرح قطع دست دلالان و واسطه‌ها از بازار تأمین نهاده‌های دامی هستیم

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر به استان فارس در روستای کناره، یکی از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین روستاهای کشور حضور یافت و از نزدیک با شماری از دامداران و کشاورزان روستا گفت‌وگو کرد.

رئیسی در بازدید سرزده از یک واحد دامداری این روستا با بیان اینکه دولت وظیفه دارد فعالیت شما را تسهیل کند، گفت: در این مسیر اجرای طرحی را دنبال می‌کنیم که در ماه‌های آینده می‌تواند دست دلالان و واسطه‌ها را از بازار تأمین نهاده‌های دامی قطع کند و بخشی از مشکلات دامداران و کشاورزان را مرتفع کند. (اینجا بخوانید)

گزارش لحظه به لحظه از سفر رئیس‌جمهور به استان فارس

رئیسی در بازدید از تخت جمشید: بناهای تاریخی نظیر تخت جمشید نشان از هنر والای ایرانیان است

رئیس‌جمهور در ادامه برنامه‌های سفر به استان فارس از مجموعه تاریخی تخت جمشید بازدید کرد و در سخنان کوتاهی گفت: بناها و مواریث تاریخی نظیر تخت جمشید نشان از هنر والای ایرانیان از سده‌های گذشته دارد که امروز با گذشت قرن‌های متمادی همچنان مایه حیرت و ستایش است. (اینجا بخوانید)

گزارش لحظه به لحظه از سفر رئیس‌جمهور به استان فارس

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/26959