نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 مهر 1400 - 08:00

نوای جنوب:آیت الله صفایی بوشهری از همه مردم، گروه‌ها، شخصیت‌ها و مسئولان استان خواست با وحدت، همدلی و اخلاق‌مداری، با استاندار همکاری و شرایط را برای پیشرفت استان فراهم کنند.

نوای جنوب:آیت الله صفایی بوشهری از همه مردم، گروه‌ها، شخصیت‌ها و مسئولان استان خواست با وحدت، همدلی و اخلاق‌مداری، با استاندار همکاری و شرایط را برای پیشرفت استان فراهم کنند.و شرایط را برای پیشرفت استان فراهم کنند.

 آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه خود در آستانه اربعین حسینی عنوان کرد: اربعین حسینی نماد عشق و ایمان، وفاداری و پیوستگی مردم به مکتب حضرت امام حسین علیه السلام است همان طور که عاشورا خورشیدی پرفروغ و بی‌غروب از هدایت و قیام حضرت سیدالشهدا علیه السلام برای نجات و کمال مردم از افق اسلام عاشورایی است.

او با بیان اینکه جهان آینده به نام حسین علیه السلام رقم خواهد خورد، افزود: راه آن امام عرشی راه شهادت و تمدن آینده شایسته جهان خواهد بود و پیاده‌روی میلیونی اربعین، آغازی برای آن حادثه بزرگ و سرنوشت‌ساز تاریخی است.

امام جمعه بوشهر همچنین با اشاره به آغاز سال تحصیلی آن را شروعی ارزشمند برای تربیت علمی و اخلاقی دانش‌آموزان و دانشجویان عنوان کرد و ادامه داد: مناسب است تمامی امکانات آموزشی و پرورشی در خدمت تلاشگران این عرصه قرار گیرد و به وضع حقوقی و استخدامی نیروهای آموزشی توجه شود.

صفایی بوشهری تاکید کرد: باید شرایط مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان مهیا شود، امکانات تحصیل در مناطق دوردست هم در اختیار آنان قرار گیرد و در عرصه تحصیل حضوری، با ایجاد برنامه‌ای سلامت محور و هماهنگ با ستاد مقابله با بیماری کرونا فضاسازی مناسب ایجاد شود.

او با تبریک به آقای محمدزاده استاندار جدید بوشهر، بیان کرد: امیدوارم با انتخاب استاندار بوشهر، شرایط پیشرفت عمرانی، فرهنگی، معیشتی و اقتصادی برای مردم استان فراهم آورده شود. از همه مردم، گروه‌ها، شخصیت‌ها و مسئولان استان هم تقاضا دارم که با وحدت، همدلی و اخلاق‌مداری، با استاندار همکاری کنند و در محیطی سالم و مناسب، شرایط را برای پیشرفت استان فراهم کنند.

امام جمعه بوشهر از همه مسئولان  خواست، در عرصه محرومیت‌زدایی مناطق دوردست استان جهادی تلاش کنند و نیازمندی‌های ضروری آنان را شناسایی و تامین کنند.

صفایی بوشهری همچنین با تشکر از تلاش های ارزشمند شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر، ائمه جمعه و ستادهای نماز جمعه، عنوان کرد: تقاضا دارم با توجه به شرایط بهبود یافته‌ وضعیت بیماری کرونا، نمازهای جمعه در استان با مراعات شیوه نامه‌های بهداشتی و هماهنگی با ستاد مقابله با بیماری کرونا اقامه شود و نماز عبادی سیاسی جمعه بار دیگر با حضور مردم تجلی شکوفاتری داشته باشد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار