نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 مهر 1400 - 18:53

نوای جنوب: روز گذشته دکتر موسی احمدی نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در راستای پیگیری  میزان جذب اعتبار و پیشرفت فیزیکی پروژهای مناطق نفت خیز، جلساتی را با مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط برگزار کرد.
















 

نوای جنوب:پیگیری نماینده مجلس برای پروژه های مناطق نفت خیز در ۴ شهرستان جنوبی استان/ اختصاص ۲۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات نفت خیز برای حوزه انتخابیه*

 روز گذشته دکتر موسی احمدی نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در راستای پیگیری  میزان جذب اعتبار و پیشرفت فیزیکی پروژهای مناطق نفت خیز، جلساتی را با مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط برگزار کرد.

 
به گزارش ثلاث، روز گذشته دکتر موسی احمدی نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در راستای پیگیری  میزان جذب اعتبار و پیشرفت فیزیکی پروژهای مناطق نفت خیز، جلساتی را با مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط برگزار کرد.
این جلسه به شکل جداگانه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و با همراهی دکتر درویشی رئیس این سازمان، همچنین با حضور مدیر کل حمل و نقل جاده ای، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، مدیر کل ورزش و جوانان ، مدیر کل نوسازی مدارس و معاون مدیر کل شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.
این نشست به شکل ویژه جهت بررسی میزان جذب اعتبار و پیشرفت فیزیکی پروژهای مناطق نفت خیز در چهار شهرستان جنوبی استان ( کنگان، دیر، جم و عسلویه) برگزار گردید.
شایان ذکر است باپیگیری دکتر احمدی و موافقت وزارت نفت مبلغی بالغ بر دویست و سی میلیارد تومان از محل مناطق نفت خیز به چهار شهرستان جنوبی استان اختصاص و این جلسه به صورت دوره ای برای بررسی چگونگی روند اجرایی پروژه ها تشکیل گردیده است.
در این جلسه مشکلات و موانع موجود مطرح گردید و در ادامه تصمیماتی جهت رفع این موانع و تسریع در اجرای پروژه های مناطق نفت خیز اتخاذ گردید.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی احمدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار