نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 31 شهريور 1400 - 10:22

نوای جنوب:همزمان با برگزاری آیین تجلیل از یک میلیون رزمنده در کشور به صورت ارتباط تصویری با حضور رئیس جمهور، از ۱۲ هزار رزمنده پیشکسوت استان بوشهر تجلیل شد.

نوای جنوب:همزمان با برگزاری آیین تجلیل از یک میلیون رزمنده در کشور به صورت ارتباط تصویری با حضور رئیس جمهور، از ۱۲ هزار رزمنده پیشکسوت استان بوشهر تجلیل شد.به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس و همزمان با برگزاری آیین تجلیل از یک میلیون رزمنده در کشور که به صورت ارتباط تصویری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، ۱۲ هزار رزمنده پیشکسوت استان بوشهر تجلیل شدند.

 فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این مراسم گفت: رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با تاسی از تعالیم الهی و بهره‌گیری از سیره امام حسین(ع) در میدان نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و حماسه آفریدند.

سردار علی رزمجو با تاکید بر لزوم حفظ و انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس بیان کرد: سال‌های دفاع مقدس یادآور مقاومت و مظلومیت مردمی است که قله‌های بلند حماسه و ایثار را در راه خداوند متعال و دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، فتح کردند.

او ادامه داد: به برکت حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در زمین، هوا و دریا امروز آرایش قدرت‌های بزرگ جهانی در منطقه در مقابل جمهوری اسلامی ایران به زوال کشیده شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکید کرد: امروز نیرو‌های مسلح با آمادگی همه جانبه در اوج اقتدار و عزت قرار دارند و بر اساس فرامین و تدابیر فرمانده کل قوا، رهبر معظم انقلاب آماده اجرای ماموریت‌های مختلف هستند.

رزمجو بیان کرد: به برکت حماسه‌آفرینی‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌ها و آمادگی‌های همه جانبه، صبر و استقامت خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان امروز حضور آمریکا در منطقه سست و سرزمین‌های اسلامی، تبدیل میدان جهاد شده است.

او عنوان کرد: آمریکا امروز در حاشیه تحولات منطقه‌ای قرار گرفته و در حال ترک مناطقی است که در آن مستقر بود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه نیرو‌های مسلح و بسیجیان در حال اجرای یک راهبرد جدید برای حفظ انقلاب اسلامی هستند، افزود: رزمندگان، دشمن را در هر زمینه‌ای که علیه نظام اسلامی ایران عرض اندام کند، منهدم می‌کند.

رزمجو بیان کرد: مردم استان بوشهر با تقدیم بیش از ۲ هزار شهید و شمار قابل توجهی جانباز، آزاده و پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت، آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید‌های دشمنان هستند.

در این مراسم از رزمندگان پیشکسوت و خانواده معظم شهدای استان بوشهر تجلیل شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
رزمنده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار