نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 شهريور 1400 - 13:47

نوای جنوب:مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی بوشهر گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ در این استان ۳۰ هزار تومان است و فروش به قیمت بالاتر تخلف به شمار می‌رود.

نوای جنوب:مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی بوشهر گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ در این استان ۳۰ هزار تومان است و فروش به قیمت بالاتر تخلف به شمار می‌رود

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/6/30/14769685_570.jpeg

  احمد جهانگیرلو مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: چندماه پیش ستاد تنظیم بازار کشور قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ را ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد اما در برخی استان‌ها رعایت نشد و به دنبال آن، استان ما دچار مشکلاتی شد.

او افزود: بر این اساس، ستاد تنظیم بازار استان قیمت هر کیلوگرم مرغ را ۳۰ هزار تومان مصوب و اعلام کرد که همه مراکز فروش باید آن را رعایت کنند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: مردم اگر با قیمتی بالاتر از این رو به رو شدند، به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند به طور حتم بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پیگیری و برخورد خواهند کرد.

جهانگیرلو علت تفاوت قیمت در برخی فروشگاه‌های عرضه مرغ را وجود واسطه‌ها عنوان کرد و گفت: سامانه‌ای با نام سامانه جامع تجارت طراحی شده که ورود مرغ زنده‌ به کشتارگاه و گوشت خروجی باید در آن ثبت شود، افزون بر این یکی- دو ماهی است که شرکت پست هم وارد این عرصه شده و کد رهگیری برای محموله مرغ صادر و سپس این محموله را از مبداء تا مقصد رصد می‌کند، با این روش امیدواریم دست واسطه‌ها از بازار مرغ کوتاه شود.

او بیان کرد: با توجه به اینکه به تازگی شرکت پست وارد این کار شده است هنوز دست‌هایی که از قبل در بازار مرغ وجود داشته‌اند حضور دارند اما امید است که با تلاش دستگاه‌هایی مانند صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، بازرسی و اتاق اصناف واسطه‌ها حذف شوند و این کالای پرمصرف به صورت مستقیم عرضه شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
قیمت مرغ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار