کد خبر: 26393 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 شهريور 1400 - 11:06
حرکت فرهنگی و نمادین دوستداران محیط زیست در برازجان+تصاویر

نوای جنوب:گفتنی است در این آئین نسبت به پاکسازی بوستان محله‌ای کوی کلیجا و کاشت نهال در این بوستان زیبا اقدام شد و سمنها و فعالان حوزه‌ی محیط زیست اقلامی همچون کیسه‌های محیط زیستی به شهروندان برازجانی اهدا کردند .

نوای جنوب: روز شنبه ۲۷ شهریور و همزمان با روز جهانی "پاکسازی"، دوستداران محیط زیست در برازجان دست به حرکتی نمادین زدند و با حضور در یکی از بوستان‌های شهر برازجان ضمن پاکسازی این بوستان محله‌ای، با شهروندان در خصوص ترویج فرهنگ زیبای "دوستی با محیط زیست" به گفتگو پرداختند.
در این برنامه که به دعوت اداره محیط زیست شهرستان دشتستان و با حضور مهندس احمدی‌فرد سرپرست شهرداری، ارسطو قائدی رئیس شورای اسلامی شهر، مهندس محمد جامعی معاون اجرایی شهرداری ، فاطمه احمدزاده کارشناس اداره محیط زیست و جمعی از فعالان زیست محیطی برازجان برگزار شد سرپرست شهرداری برازجان با تاکید بر توجه ویژه‌ی مجموعه‌ی مدیریت شهری به دغدغه‌های دلسوزان جامعه در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: تلاش برای سبز و پاکیزه نگه داشتن محیط زیست شهری به عنوان محدوده‌ی مسئولیت و اختیار شهرداری می‌تواند پاسخی شایسته به دغدغه‌ی مقدس و انسانی شهروندان فرهیخته‌ای باشد که دلسوزانه در جهت حفظ محیط زیست تلاش می‌کنند. مهندس احمدی‌فرد افزود: شهرداری برازجان آمادگی دارد همچون همیشه با حمایت از ایده‌های نوآورانه و بدیع فرهنگی برای نگاهبانی از زیباییهای محیط زیست با دلسوزان این حوزه همراه و همگام باشد.
ارسطو قائدی برازجانی رئیس شورای اسلامی شهر برازجان نیز در این آئین ضمن تقدیر از سمن‌ها و فعالان مدنی که در جهت ترویج فرهنگ دوستی با محیط زیست تلاش می‌کنند ابراز امیدواری کرد با تلاش این عزیزان و همکاری دستگاههای اداری و اجرایی شاهد گسترش روزافزون فرهنگ دوستداری محیط زیست به عنوان یکی از گرانبهاترین میراثهای فرهنگی نسلها و دورانها باشیم.
خانم احمدزاده کارشناس اداره محیط زیست شهرستان دشتستان نیز ضمن تشکر از همکاری شهرداری، شورای شهر، دلسوزان و فعالان محیط زیست در زمینه ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست ابراز امیدواری کرد این همکاریها روز به روز گسترش یابد.
گفتنی است در این آئین نسبت به پاکسازی بوستان محله‌ای کوی کلیجا و کاشت نهال در این بوستان زیبا اقدام شد و سمنها و فعالان حوزه‌ی محیط زیست اقلامی همچون کیسه‌های محیط زیستی به شهروندان برازجانی اهدا کردند .

































لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/26393