کد خبر: 26356 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 شهريور 1400 - 14:16
بازدید مدیران استان از وضعیت آب وحدتیه+تصاویر

نوای جنوب: به منظور پیگیری امورات و تسریع در اجرا وتکمیل پروژه های آبی بازدید میدانی استاندار،مدیران آبفا و سایر مسئولین ارشد از پروژه آب شیرین کن وحدتیه صورت گرفت.

نوای جنوب:بازدید میدانی استاندار،مدیران آبفا و سایر مسئولین ارشد از پروژه آب شیرین کن وحدتیه*

 به منظور پیگیری امورات و تسریع در اجرا وتکمیل پروژه های آبی بازدید میدانی استاندار،مدیران آبفا و سایر مسئولین ارشد از پروژه آب شیرین کن وحدتیه صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این بازدید میدانی که روز پنج شنبه ۲۵ شهریور ماه صورت گرفت آقایان دکتر گراوند استاندار بوشهر، دکتر ستوده معاون عمرانی، نوروزی فرماندار دشتستان در معیت همکاران،مدیران آبفا استان،شهرستان و بخش، بخشدار، حجت الاسلام کشاورز امام جمعه سعدآباد، حجت الاسلام حسینی ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان و عضو شورای اسلامی وحدتیه،مهندس عباسی شهردار، ارشدی ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه و.... حضور داشتند.

استاندار بوشهر در خلال این بازدید طی سخنانی با تاکید بر لزوم تسریع در اجرا و تکمیل پروژه زیربنایی آب شیرین کن تصریح نمودند: امیدواریم این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد که در این صورت میتواند نقش به سزایی در تامین آب شرب این منطقه ایفا نماید.

در همین راستا دیدار و گفتگویی نیز میان دکتر ستوده معاون عمرانی استاندار بوشهر، مهندس عباسی شهردار، ارشدی ریاست شورای اسلامی و حجت الاسلام حسینی ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان و عضو شورای اسلامی شهر برگزار گردید و مطالبه مجموعه مدیریتی وحدتیه مبنی بر تسریع در عملیاتی شدن پروژه مهم و زیربنایی تعریض محور مواصلاتی از سه راهی و تقاطع جاده شیراز وحدتیه به سعدآباد، رفع نقاط حادثه خیز و ساماندهی و استاندارد سازی این محور مهم و اساسی مورد تاکید قرار گرفت که دکتر ستوده ضمن تایید موضوع دستورات لازم را فوراً به مقامات مربوطه صادر نمودند.





































+.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/26356