نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 شهريور 1400 - 09:17

نوای جنوب:شرکت Motarrad که از زیرمجموعه‌های شرکت بی‌ام‌و محسوب می‌شود، اخیرا از یک موتورسیکلت الکتریکی کوچک به نام CE ۰۲ رونمایی کرد.

نوای جنوب:شرکت Motarrad که از زیرمجموعه‌های شرکت بی‌ام‌و محسوب می‌شود، اخیرا از یک موتورسیکلت الکتریکی کوچک به نام CE ۰۲ رونمایی کرد.


شرکت Motarrad که از زیرمجموعه‌های شرکت بی‌ام‌و محسوب می‌شود، اخیرا از یک موتورسیکلت الکتریکی کوچک به نام CE ۰۲ رونمایی کرد. هم چنین یک کمپانی خودروسازی جدید در آلمان در حال کمک به تولید یک خودرو کاروان است که برای افراد بازنشسته طراحی شده و از بهترین و لوکس‌ترین تجهیزات برخوردار بوده در حالی که تختخوابی پادشاهی و گاراژی بزرگ برای جای دادن به یک خودرو اسپرت را نیز در خود دارد.

موتورسیکلت الکتریکی بی‌ام‌و CE ۰۲

بی‌ام‌و در طی سال‌های اخیر، توجه ویژه‌ای را به تولید محصولات الکتریکی معطوف کرده و شاخه Motorrad این شرکت که وظیفه دنبال کردن این اهداف را در زمینه تولید موتورسیکلت بر عهده دارد، پیش از شروع به کار کنفرانس IAA Mobility در آلمان، جدیدترین محصول خود به نام CE ۰۲ را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داد.

این محصول ظاهری مینیمالیستی در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی با «تایپوگرافی تکنوئید» دارد. یک چراغ LED دایره‌ای شکل و یک صفحه نمایش کوچک بین فرمان برای نمایش اطلاعاتی مانند سرعت و وضعیت باتری در داشبورد این موتور وجود دارد. جالب اینجاست که شرکت بی‌ام‌و تصمیم گرفته است نمایشگر آن را بدون نیاز اتصال موتور به گوشی هوشمند یا برنامه‌های ثالث بسازد. موضوعی که شنیدن آن در زمانی که همه چیز به گوشی‌ها متصل می‌شود بسیار قابل توجه است.

یک موتورسیکلت خفن+عکس

بی ام و در طراحی این موتورسیکلت برقی از محصولات دیگر خود از جمله اسکوتر برقی CE ۰۴ الهام گرفته است. CE ۰۲ از پیشرانه برقی ۱۱ کیلووات‌ساعتی استفاده کرده و حداکثر سرعت آن ۹۰ کیلومتر بر ساعت (۵۶ مایل بر ساعت) می‌باشد. بی ام و جزئیات باتری این محصول را اعلام نکرده، اما ادعا می‌کند که CE ۰۲ با هر بار شارژ، مسافت ۹۰ کیلومتر را طی می‌کند.

یک موتورسیکلت خفن+عکس

یک موتورسیکلت خفن+عکس

همچنین در قسمت پایین این موتورسیکلت به جای پدال از قطعه‌ای شبیه به اسکیت‌‍ برد استفاده شده که از آن به عنوان تکیه‌گاه پا استفاده خواهد شد. چراغ جلویی ال‌ای دی و صفحه نمایش کوچک برای نمایش میزان سرعت و شارژ باتری از دیگر ویژگی‌های CE ۰۲ است. وزن کلی این محصول ۱۲۰ کیلوگرم می‌باشد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
موتورسیکلت

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار