نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 شهريور 1400 - 11:53
نهاد حمایتی این است؟

نوای جنوب:بی‌شک عمده‌ترین نهاد دولتی در جهت ساماندهی طیف آسیب‌پذیر جامعه، سازمان بهزیستی است. بهزیستی از چندین جهت وظایف و مسئولیت‌های سنگینی را عهده‌دار است.


 


نوای جنوب:بی‌شک عمده‌ترین نهاد دولتی در جهت ساماندهی طیف آسیب‌پذیر جامعه، سازمان بهزیستی است. بهزیستی از چندین جهت وظایف و مسئولیت‌های سنگینی را عهده‌دار است. از سویی مسئولیت تامین رفاه خیل عظیمی از معلولان جامعه به این سازمان محول شده است و از سوی دیگر وظیفه سر و سامان دادن به وضعیت بسیاری از زنان و کودکان محروم نگه داشته شده جامعه نیز در حیطه مسئولیت‌های سازمان بهزیستی جای می‌گیرد

اینکه انتقاد فراوانی متوجه عملکرد سازمان بهزیستی در استان است شکی نیست اما ضعف و رکود در چند سال گذشته دولت روحانی بسیار ملموس شده بطوری که برخی مدد جویان در تماس با نوای جنوب می گویند چند سال است هیچ (بله)هیچ حمایتی از مدد جو نشده است ،سازمان بهزیستی استان از مساعدت یک باند و گاز به مددجوی ناتوان جسمی ناتوان است!!شاید بهتر باشد بگوییم سازمان بهزیستی در شرایط فعلی خود بیش از همه نیاز به مدد دارد ،باور کنید دوران کت و شلوار پوشیدن در گرمای 50درجه و مدیریت بر ادارات و سازمانهایی که  فریاد مردم از بی توجهی یا ناتوانی آنها به آسمان رفته است به پایان رسیده است.

رئیس جمهور محترم برای تحقق وعده های انتخاباتی شما و وعده های ما حامیان شما و اعضاء ستادهایتان به مردمی که با رای به شما به وضع موجود (نه)گفتند ادامه چنین وضعی در بدنه دولت حتی برای یکروز جبران پذیر نیست .



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بهزیستی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار