کد خبر: 26289 ، سرويس: اخبار استان فارس
تاريخ انتشار: 23 شهريور 1400 - 07:29
دستگیری عامل برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی شهروند شیرازی/ پس اندازهای پدر بازنشسته بدون اطلاع او خرج شد

نوای جنوب:سلیمانی از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی شهروند شیرازی خبر داد و گفت: عدم دقت در حفظ اطلاعات حساب‌های بانکی، زمینه ساز جرایم اینترنتی می‌شود.

نوای جنوب:سلیمانی از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی شهروند شیرازی خبر داد و گفت: عدم دقت در حفظ اطلاعات حساب‌های بانکی، زمینه ساز جرایم اینترنتی می‌شود.حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا استان از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی شهروند شیرازی خبر داد و گفت: عدم دقت در حفظ اطلاعات حساب‌های بانکی، زمینه ساز جرایم اینترنتی می‌شود.

وی افزود:با مراجعه مردی 70 ساله به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز 120 میلیون ریال از حساب بانکی‌اش، موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان قرار گرفت.

سلیمانی اظهار کرد: در اقدامات اولیه کارشناسان مشخص شد که متهم با استفاده از کارت شاکی اقدام به خرید یک دستگاه گوشی هوشمند موبایل به صورت اینترنتی كرده است.

 

رئیس پلیس فتا فارس اضافه کرد: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهم پسر 16 ساله شاکی است و پس از حضور در این پلیس منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه‌ شد ولی با دیدن ادله دیجیتال و مستندات به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

سليماني در پایان گفت: متهم در اعترافات خود بیان کرد همیشه می‌دانستم که مبالغ زیادی پول در کارت بانکی پدرم موجود است و همچنین از رمز کارت وي نیز با خبر بودم و از طرفی دوستانم گوشی‌های هوشمند داشتند و من هم می‌خواستم مثل آنها گوشی موبایل جدید داشته باشم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/26289