کد خبر: 26276 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 23 شهريور 1400 - 06:57
با ارسال به نوای جنوب:
جوابیه رئیس اسبق کمیته امداد دشتستان،قیطاس خواه: تغییر من کاملا درست بوده است،دفاع از اقدام مدیرکل!

نوای جنوب:بدنبال درج مطلبی از سوی شهروندان در نوای جنوب در انتقاد از تغییر رئیس کمیته امداد خمینی شهرستان دشتستان ،قیطاس خواه رئیس اسبق کمیته امداد دشتستان با ارسال جوابیه ای ضمن ابراز رضایت از عزل خودش از اقدام مدیرکل کمیته امداد استان دفاع کرد!!





نوای جنوب:*بسم الله الرحمن الرحیم*


 به اطلاع مردم فهیم، بزرگوار و دلاور خیز خطه برازجان می رساند ضمن تشکر و قدردانی از عنایت همگی عزیزان ... با توجه به اینکه امر مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نعمت و فرصت ارزشمندی است که خداوند در اختیار افراد خود گذاشته تا با تمام توان قدم در این مسیر ارزشمند و معنوی گذارده و بدون هیچگونه منت خود را وقف خدمات رسانی به همنوعان نماید.
 بدین منظور اینجانب بعنوان یک خادم چند سال از عمر خود را در جهت خدمات رسانی به مددجویان نهاد مقدس کمیته امداد و بعنوان یک مسئول، افتخار نوکری اقشار نیازمند را در برنامه مدیریتی در سرلوحه کار قرار داده ام.
 لیکن از آنجائیکه مسئولیت تاریخ انقضایی را برای هرکس رقم خواهد زد و الحق والانصاف مسئولین اداره کل بویژه شخص جناب آقای دکتر میری,مدیرکل محترم امداد استان نهایت احترام  و لطف و عنایت نسبت به حقیر را داشته اند.
 و تغییر پست اینجانب از مدتهای قبل از مدیر کل فعلی در برنامه استان قرار گرفته و شاید اصرار و درخواست بنده پشت بند موضوع بوده و هیچگونه اعتراضی در این زمینه وجود ندارد و حاضرم همچنان با عشق و علاقه دوصد چندان در جاهایی که مدیریت محترم استان صلاح بدانند در خدمت ولی نعمتان باشم.
لذا از همه عزیزان تقاضا دارم به جهت ضرورت جو آرام و همبستگی بیشتر  بمنظور پیشبرد اهداف عالیه امداد از نوشتن هرگونه مطلب علیه یا له هیچ شخصی,اجتناب ورزند.

  توفیق و سلامتی پیوست زندگیتان باد
 
 *با تشکر
غلامحسین قیطاس خواه رئیس,اسبق کمیته امداد امام خمینی برازجان*

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/26276