کد خبر: 26271 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 23 شهريور 1400 - 06:20
دادستان خبر داد
بدلیل تخلفات مالی ،یک عضو دیگر شورای سابق گناوه دستگیر شد ،تعداد بازداشت شدگان به 7نفر رسید +جزئیات

نوای جنوب:دادستان بوشهر با اشاره به بررسی تخلفات مالی در شهرداری گناوه گفت: با دستگیری ۲ نفر دیگر تاکنون ۷ نفر در رابطه با تخلف مالی شهرداری گناوه دستگیر شده‌اند.





نوای جنوب:دادستان بوشهر با اشاره به بررسی تخلفات مالی در شهرداری گناوه گفت: با دستگیری ۲ نفر دیگر تاکنون ۷ نفر در رابطه با تخلف مالی شهرداری گناوه دستگیر شده‌اند. علی حسن‌پور   در جمع خبرنگاران با تأکید بر مقابله با فساد در همه لایه‌های جامعه به‌ویژه در سطح دستگاه‌ها و سازمان‌ها اظهار داشت: تیم‌های مقابله با فساد در بخش‌های مختلف تشکیل و با متخلفان در هر سطوحی برخورد قاطع قضایی می‌شود.

دادستان مرکز استان بوشهر با اشاره به شناسایی تخلف در شهرداری بندرگناوه خاطرنشان کرد: در پی تشکیل پرونده تخلف مالی در شهرداری بندر گناوه متهمان آن مورد پیگیرد قانونی قرار گرفتند.

وی با اشاره به دستگیری شهردار سابق گناوه، معاونان و برخی کارکنان شهرداری از دستگیری 2 نفر دیگر در رابطه با این پرونده خبر داد.

حسن‌پور با اشاره به اینکه یکی از اعضای شورای سابق و فرد دیگری خارج از مجموعه شورا و شهرداری گناوه تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند افزود: با دستگیری این 2 نفر تعداد متهمان پرونده تخلفات مالی شهرداری گناوه به 7 نفر رسید.دادستان بوشهر با اشاره به دستگیری یکی از اعضای سابق شورای شهر و یک نفر در خارج از مجموعه شهرداری و شورای شهر افزود: این 2 نفر پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین کیفری مناسب توسط بازپرس شعبه هفتم این دادسرا برای تکمیل ‌تحقیقات در اختیار اداره‌کل اطلاعات استان بوشهر قرار گرفتند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/26271