کد خبر: 26221 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 20 شهريور 1400 - 08:23
امید گناوه از بوشهر می‌رود!/ واگذاری امتیاز تیم به خراسان

نوای جنوب:مالک باشگاه امید گناوه گفت: متاسفانه علی‌رغم میل باطنی مجبور به فروش امتیاز لیگ دو کشور شهرستان گناوه شدیم و این تیم به باشگاه پیام خراسان واگذار خواهد شد.

نوای جنوب:مالک باشگاه امید گناوه گفت: متاسفانه علی‌رغم میل باطنی مجبور به فروش امتیاز لیگ دو کشور شهرستان گناوه شدیم و این تیم به باشگاه پیام خراسان واگذار خواهد شد.

حسین عبدالهی  اظهار داشت: طی تفاهم صورت گرفته با باشگاه پیام خراسان، متاسفانه علی‌رغم میل باطنی مجبور به فروش امتیاز لیگ دو کشور شهرستان گناوه شدیم و تنها امتیاز لیگ کشوری گناوه را واگذار کردیم.

مالک باشگاه امید گناوه در رابطه با دلایل فروش امتیاز این باشگاه گفت: در اوایل فصل گذشته مسؤولین و افراد زیادی به ما قول همکاری دادند اما با شروع فصل تنها آقای بهروزیان فر مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر به ما مبلغ حدود۱۵۰ میلیون تومان کمک کرد و تمام هزینه‌ها را با فروش اموال شخصی پرداخت کردیم.

وی افزود: هم اکنون نیز چندین میلیارد باشگاه بدهکار است و با توجه به اینکه عزمی در مسؤولین ندیدیم مجبور به فروش تنها امتیاز لیگ کشور شهرستان گناوه و شمال استان بوشهر شدیم و متاسفانه امید از فوتبال دوستان گناوه‌ای رفت.

عبدالهی ادامه داد: لازمه زنده ماندن فوتبال در گناوه و پیشرفت جوانان فوتبالیست گناوه‌ای حضور شهرستان در لیگ‌های کشوری است و بنده باز حاضرم از هزینه خانه و خانواده‌ام بزنم تا جوانان گناوه‌ای پیشرفت کنند، اما برای حضور در لیگ‌های کشور لازمه آن حمایت مسؤولین دلسوز شهرستان گناوه و استان بوشهر و همینطور حمایت خیرین شهرستان گناوه است و اگر ۵۰ درصد هزینه را مسؤولین و خیرین تقبل کنند، بنده نیز باقی هزینه را از جیب شخصی برای پیشرفت جوانان گناوه خواهم داد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/26221