کد خبر: 26207 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 19 شهريور 1400 - 11:03
صادر شد
بیانیه جمعی از فعالان ستادهای مردمی آیت اله رئیسی (استان بوشهر )

نوای جنوب:علی رغم این انتظارِمردم و توقع به جای بزرگان استان و فعالان ستادهای انتخاباتی که نقش پررنگی در نشاط انتخاباتی و حضورانقلابی مردم پای صندوق های رأی داشتند، روند انتصاب استاندار به گونه ای نگران کننده پیش می رود.





نوای جنوب:بسم اله الرحمن الرحیم

انتخابات ۱۴۰۰ که فرا رسید، شور و شعف مردم به طرز زایدالوصفی جان گرفت که به زودی نامزد انقلابی و فسادستیز با رأی مردم جایگاه ریاست جمهوری را به نفع مردم در اختیار می گیرد و زمینه برای اعاده ی حقوق نادیده گرفته‌ی ملت فراهم می‌شود. مردم آزرده از شرایط نامطلوب و مدیران خسته و ناتوان و بی‌انگیزه، علی‌رغم شرایط پرمخاطره‌ی بیماری فراگیر کرونا، با حضور انقلابی پای صندوق‌های رأی، و فریاد عملیِ نه به وضعیت موجود، انتظار داشتند و دارند دولت انقلابی در اولین گام برای تغییر، از بین فرزندان لایق، پرانرژی، توانمند و آشنا با قوت ها و ضعف های استان و نیازهای واقعی منطقه و محیط زندگی خود، استاندار را منصوب نماید.
علی رغم این انتظارِمردم و توقع به جای بزرگان استان و فعالان ستادهای انتخاباتی که نقش پررنگی در نشاط انتخاباتی و حضورانقلابی مردم پای صندوق های رأی داشتند، روند انتصاب استاندار به گونه ای  کند پیش می رود.
گاه زمزمه ی گذر از نیروهای توانمند استان و انتصاب نیرویی غیربومی به سَمَت استانداری بوشهر به گوش می رسد که جای شگفتی دارد.
 با احترام و ارادت به حضور رئیس جمهور انقلابی و فسادستیز و دولت تازه نفس ایشان، مخصوصاً وزیر محترم کشور، انتظار این است که نسبت به انتصاب استاندار از بین نیروهای توانمند استان، تسریع و اقدام نمایند.
تجربه نشان داده است مدیران  و خاصه استانداران غیربومی توان شناخت نیروها، نیازها، قوت ها و پتانسیل های استان را نداشته و بسیار دیر و بی موقع بر اوضاع استان مسلّط می شوند که این عیب، در نتیجه‌ی عملکرد آنها بسیار تأثیر منفی داشته است.این در حالی است که استان بوشهر بر خلاف همه ی داشته های منحصر به فرد خدا دادی اش و خدمات متعدد نظام اسلامی به این دیار، همچنان مردم غیورش از کاستی های فراوان رنج می بند.
انتظار طبیعی مردم و بزرگان استان این است که مدیر ارشد اسان از میان مدیران توانمند و انقلابی استان گزینش و منصوب شود تا بتواند با تکیه بر سیاستهای دولت انقلابی و توان جوانان و زنان و مردان استان، به سرعت دست به کار شود و استان را بیش از این معطل نگذارد.
کسی باید مدیر ارشد استان شود که فرصت‌ها را غنیمت بشمرد و خادمان را از فرصت طلبانی که در هر شرایطی برای حفظ موقعیت و ارتقای خود تغییرچهره می دهند، بازسناسد تا بتواند به مردم صبور استان خدمت کند.کسی باید سکاندار کشتی توسعه ی استان شود که رنج مردم استان را از نزدیک، احساس و ادراک کرده باشد.از سوی دیگر فضای مجازی که بایستی محلی برای وتشویق به وفاق و همدلی در جهت پیشبرد اهداف عالیه استان بوشهر باشد بصورت ناخواسته و یا هدفمند و طراحی شده توسط اتاقهای فکری که خواهان موفقیت مجموعه دولت و مجلس انقلابی نیستند با مطالب نفاق انگیز و حساسیت زا در جهت ملتهب کردن فضایی که نیاز به آرامش و همگرایی دارد پیش میرود که جز خسران برای استان سودی ندارد .امید است وزارت محترم کشور باتوجه به جایگاه خاص استان بوشهر از جهات مختلف هرچه سریعتر نسبت به انتصاب یک استاندار جهادی ،انقلابی و توانمند و بومی برای استان بوشهر اقدام فرماید .

 

جمعی از فعالان ستادهای مختلف و مردمی آیت اله رئیسی در استان بوشهر

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/26207