کد خبر: 26180 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 18 شهريور 1400 - 16:15
مدیرعامل شاهین: احتمال واگذاری مشروط وجود دارد مالک برق شیراز شاهین بوشهر را می‌خرد؟

نوای جنوب:همزمان با بلاتکلیفی تیم شاهین شهرداری بوشهر، مالک باشگاه برق شیراز از رایزنی برای خرید امتیاز این تیم لیگ یکی خبر داد.

نوای جنوب:همزمان با بلاتکلیفی تیم شاهین شهرداری بوشهر، مالک باشگاه برق شیراز از رایزنی برای خرید امتیاز این تیم لیگ یکی خبر داد.


در هفته گذشته سفر رییس شورای شهر بوشهر به شیراز زمزنه ها درباره پیگیری فروش امتیاز تیم شاهین را بیشتر کرد، چرا که اکثریت شورای جدید مخالف تیمداری شهرداری هستند. هرچند پورکبگانی تاکید کرد دلیل اصلی سفرش به شیراز پیگیری مشکل زمین تحت مالکیت شهرداری در قصردشت بوده و در حاشیه آن ستار زارع از بازیکنان سابق برق شیراز و از بازیکنان شاهین در زمان حضور این تیم در لیگ برتر با وی جلسه ای داشته اند، ولی توافقی صورت نگرفته است.

در همین حال شیروانی مالک باشگاه برق شیراز موضوع مذاکره با مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با هدف خرید تیم فوتبال این باشگاه را تایید کرده است.

مالک باشگاه برق شیراز، در این خصوص که آیا تصمیم دارد شاهین بوشهر را به شیراز منتقل یا از امتیاز این تیم برای احیای برق شیراز استفاده کند یا خیر؟ بیان کرد: شاهین را که خریدم بررسی می کنم که کجا می توانم تیمداری کنم.

شیروانی در گفتگو با ایسنا تصریح کرد: اگر در شیراز شرایط مانند گذشته باشد، یعنی شاهد حمایتی نباشیم و هیچ یار و یاوری، نباشد، شاهین به شیراز نخواهد آمد.

او افزود: بوشهری‌ها عاشق شاهین و با وجود این همه حمایت و همراهی می‌توانم در بوشهر ماندگار شده و تیم مورد علاقه آنان را اداره کنم.

شیروانی اضافه کرد: برای فصل بعد حتی کادر فنی را از بین افراد توانمند شیراز، انتخاب و مشخص کرده‌ام.

مالک باشگاه برق شیراز اظهار کرد: به یاری خدا اگر توافق با باشگاه شاهین بوشهر نهایی و ثبت شود، شیراز یا بوشهر فرقی نمی کند. هرکجا که حمایتم کنند، کار را شروع خواهم کرد.

مدیرعامل شاهین: این تیم در بوشهر می ماند

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: امتیاز تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در بوشهر ماندگار می‌شود و در این ارتباط صحبت‌هایی برای واگذاری موقت امتیاز این تیم صورت گرفته است.

سعید مسیگر افزود: در این راستا روز گذشته نشستی با هادی شیروانی (متقاضی در اختیارگرفتن امتیاز تیم شاهین شهرداری بوشهر) برگزار و ۲ شرط برای وی در نظر گرفته شده است.

امتیاز تیم فوتبال شاهین در بوشهر ماندگار می‌شود

وی بیان کرد: در شرط نخست مقرر شده باشگاه به مدت سه سال به شیروانی واگذار شود به نحوی که با سپردن ضمانت در نهایت تیم را با همین شرایط حضور یعنی (امتیاز لیگ دسته یک ) به شهرداری بوشهر تحویل دهد.

مسیگر ادامه داد: همچنین مقرر شده باشگاه به طور کامل به شرط حضور در بوشهر و فعالیت با نام شاهین به وی واگذار شود.

وی اظهار داشت: در پایان این نشست و ارائه شرط‌های مطروحه، مقرر شد متقاضی طی روزهای آینده با بررسی شرایط، نظر نهایی خود را اعلام کند.

مسیگر تاکید کرد: با توجه به توضیح‌ ارائه شده به طور قطع امتیاز و نام تیم شاهین شهرداری در بوشهر باقی خواهد ماند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/26180