کد خبر: 26120 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 شهريور 1400 - 11:24
نشست اختصاصی ریاست کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی وحدتیه با مدیران ورزش استان و شهرستان+تصاویر

نوای جنوب:

نوای جنوب:
به منظور پیگیری امورات ورزش شهر و مطالبات ورزشکاران نشست اختصاصی ریاست کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی وحدتیه با مدیران ورزش استان و شهرستان برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه  این نشست اختصاصی روز یکشنبه ۱۴ شهریورماه با حضور مهندس بهروزیان فر مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر، مهندس کمارج ریاست این اداره در شهرستان دشتستان و خانم محمدیان ریاست کمیسیون ورزش و جوانان و عضو شورای اسلامی شهر وحدتیه، سالاری نایب رئیس شورا و موسوی مسئول نمایندگی ورزش و جوانان شهر وحدتیه برگزار گردید.

 در ابتدای این نشست خانم محمدیان، آقایان سالاری و موسوی طی سخنانی با اشاره به توانمندیها و ظرفیت های بالقوه ورزشی و وجود جوانان، دختران و پسران پرشور در سطح شهر وحدتیه همچنین کمبود امکانات، ابنیه، وسایل و ادوات ورزشی خواستار بررسی  مشکلات و پاسخ مثبت به مطالبات و رفع کاستیهای حوزه ورزش و جوانان شهر گردیدند.

 در ادامه آقایان بهروزیان فر و کمارج مدیران کل و ریاست ادارات ورزش و جوانان استان و شهرستان با ابراز رضایت از پیگیریهای مستمر و اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش و جوانان وحدتیه همچنین تبریک و خیرمقدم به خانم محمدیان به عنوان ریاست کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر، بر عزم جدی این سازمان جهت توسعه و بسط امورات ورزشی در شهر تاکید نمودند.






 در پایان و به یمن نشست فوق مقرر گردید ازجانب اداره ورزش و جوانان استان مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال و از جانب اداره شهرستان مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به نمایندگی ورزش و جوانان شهر مساعدت میگردد.همچنین با اختصاص اولین اعتبار به استان،کفپوش سالن ورزشی تعویض میشود. ضمنا تعدادی لوازم و ست ورزشی جهت نصب در جاده سلامت،مسیر استادیوم و جاده شرکت نفت به شهر اهدا میگردد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/26120