کد خبر: 26098 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 14 شهريور 1400 - 18:33
تا کجا...
تخریب و قربانی کردن نیروهای انقلابی و سرمایه های انسانی استان بوشهر به بهانه انتخاب استاندار تا به کجا؟؟تمامش کنید+جزئیات

نوای جنوب:این روزها فضای بی درو پیکر گروه های واتساپ به محل ذبح نیروهای انقلابی و سرمایه های انسانی استان بوشهر تبدیل شده است و بهانه این سناریو ،انتخاب استاندار!




نوای جنوب:این روزها فضای بی درو پیکر گروه های واتساپ به محل ذبح نیروهای انقلابی و سرمایه های انسانی استان بوشهر تبدیل شده است و بهانه این سناریو ،انتخاب استاندار!

به گزارش نوای جنوب دامنه این تخریب ها به حدی شدید است که دامن نیروهای ارزشمند انقلابی امتحان پس داده و 4نماینده انقلابی استان را در برگرفته است و شوربختانه در این مسیر برخی مثلا تعدادی انقلابی های استان!و اصلاح طلبان تندرو در تخریب و تلاش در هتاکی و خدشه دار کردن نیروهای انقلابی ماراتن و رقابتی پایاپای دارند !

هر گروه کمر به تخریب یکی و یا چند نفر از افرادی که به عنوان گزینه های تصدی استانداری بوشهر معرفی شده اند بسته است آنهم با شدیدترین الفاظ!و در  این مسیر برخی کانالهای اصلاح طلب مشخص و برخی انقلابی ها!در گروه های واتساپی رقابت دارند !و قربانی بیگناه افراد شناخته شده انقلابی هستند که تنها جرمشان معرفی شدن بعنوان گزینه استانداری بوده و قربانیان بعدی نمایندگان مجلس استان که طبق حق قانونی به یک فرد رای داده و به فرد دیگری رای نداده !جل الخالق !در استانی که نماینده مجلس حق اظهار نظر ندارد و باید مورد اتهام قرار گیرد !

اما این تخریب ها توسط چه افراد یا محافلی انجام می گیرد:

گروه اول یک کانال خاص به رهبری یک شخص خاص اصلاح طلب تندرو و افراطی است که از شروع مجلس انقلابی کمر به تخریب مجلس بسته و از روز انتخاب آیت اله رئیسی تخریب ایشان و دولت نیامده!را آغاز و هرروز شدت می دهد که حساب ما با این کانال روشن و حسابش با رسانه های وزین و منصف اصلاح طلب که بعنوان همکار مورد احترام ما هستند جداست .

اما گروه دوم برخی افراد هستند که بزعم خود حامی یکی از گزینه های استانداری می باشند و با اشتباه گرفتن روند انتخاب با مجلس یا شورا میدان مجازی را تبدیل به تخریب افراد دیگر کرده اند که این بازی دو سر باخت است و حامیان سایر گزینه ها نیز فضای تخریب را گسترده کرده و در نتیجه این خودزنی و انتحار سیاسی برنده اش ان کانال خاص و گردانندگانش هستند تا بر شدت تخریب بیافزایند ،

گروه بعدی ممکن است افرادی باشند که بزعم خود گزینه استانداری بوده و بدلیل عدم طرح نامشان دلخوش به این هستند که با چنین فضایی مسیر برای حضور آنها فراهم شود .

اما گروه دیگر مجازی بازهای بیکار هستند که تنها سرگرمی آنها حضور در فضای مجازی و گروه های خاص و پرداختن به چالشی و بدون اطلاع به موارد مختلف است و این روزها سوژه شان آنالیز و پرداختن به شخصیت نمایندگان مجلس و گزینه های استانداری است !

براستی اینکهXاستاندار شود یا Yبه چه قیمتی؟

تبادار

افراشته

ندیمی بوشهری

سینکی

جهانبخش

شفقت

حسنوند

سالاری

و فردا گراوند و .....این چرخه ادامه دارد کجا هستند؟استانداری چند می ارزد؟ارزش تخریب و تهمت به برخی نیروهای ناب انقلابی را دارد که همواره در مراکز مختلف به انقلاب خدمت کرده اند ؟دامنه تخریب متاسفانه چنان گسترده است که تمامی گزینه های مطرح و حتی غیر مطرح را در برگرفته و میسوزاند .

روی سخن با دوستانی است که داعیه انقلابی بودن دارند ،صرف نظر از اینکه تمایل به چه فردی دارید الان دولت مستقر انقلابی است و طیف مقابل از همین ابتدا شمشیر را از رو کشیده با انها همراه نشوید که گناهی بس بزرگ است و شما در دایره حامیان دولت نمی گنجید .

پارامترهای دولت رئیسی برای مدیرانش مشخص است

انقلابی

فساد ستیز

اراده قوی در تغییر وضع موجود

توانمندی

دوستان همانطور که یکی از مدیران ارشد روحانی سالها قبل اعلام کرد اجازه حضور مدیران غیر همسو با روحانی را در هیچ پستی نمیدهند و حقشان بود .

قطعا و یقینا مانیز اجازه حضور حتی یک مدیر وضع موجود دولت روحانی را به دلیل عهد با مردم که به تغییر دولت قبل رای دادند نخواهیم داد .

انقلابی بودن اشراف و توانمندی در سطح ملی اراده در تغییر فوری وضع موجود از شرایط اصلی استاندار آینده است .شک نکنید هیچکس حق ندارد به رای مردم خیانت کند و مدیران دولت سابق که شعارشان زدن زیر میز و تخریب آیت اله رئیسی بود را در ذهنش به عنوان حتی مقطعی ادامه بعنوان مدیر متصور شود .که ما اینقدر فریاد میزنیم تا صدایمان بگوش شخص آیت اله رئیسی برسد .

اما در حال حاضر اصلی ترین نیاز استان آرامش و مقابله با تخریب هاست.

این هدفمان باشد اگر حامی واقعی دولت مردمی رئیسی هستیم .

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/26098