نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 شهريور 1400 - 19:43

نوای جنوب:در اقدامی کم سابقه بیش از 90درصد گزینه های تصدی شهرداری بوشهر از ابتدا تاکنون انصراف دادند !برخی افراد اگاه معتقدند بعضی اعضا شورای شهر بوشهر بدلایلی ! قبل رای شان مشخص بوده است

نوای جنوب:در اقدامی کم سابقه بیش از 90درصد گزینه های تصدی شهرداری بوشهر از ابتدا تاکنون انصراف دادند !برخی افراد اگاه معتقدند بعضی اعضا شورای شهر بوشهر بدلایلی ! قبل رای شان مشخص بوده استکه 3 نفر از نامزدهای تصدی شهرداری مرکز استان انصراف خود را اعلام کرده اند که شامل حمید رضا اسماعیلی - شهردار منطقه 6 شیراز، مهدی علیرضایی-معاون عمرانی و برنامه ریزی شهرداری منطقه 10 تهران و علی مقاتلی- مدیر عامل شرکت عمران عالیشهر و مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی استان می باشند.ا این حساب، گزینه های شهرداری بوشهر به حسین حیدری مدیرکل سابق تعاون و کار بوشهر، حمید خدری مدیر منطقه 10 انتقال گاز و صدرالله حیدری شهردار سابق جم محدود شد.

به نظر می رسد بحث های مبنی بر اینکه حسین حیدری گزینه اصلی شهرداری می باشد، یکی از دلایل انصراف سایر گزینه ها محسوب می شود، هرچند آنها به احترام اعضای شورا که نام شان را در لیست پیشنهادی آورده اند، مباحثی نظیر مشکلات شخصی و کاری را ردیف کنند.

در مرحله قبل نیز که قرار بود یک روز پس از شروع به کار شورای جدید، 8 گزینه شهرداری به ارائه برنامه بپردازند و نهایتا به دلیل تغییر پیش آمده در ترکیب اعضا، همه چیز به جلسه امروز موکول شد، 4 گزینه دیگر شهرداری انصراف داده بودند.

در همین زمینه شهناز پولادی نایب رییس شورای شهر بوشهر در پیامی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، نسبت به انصراف کاندیداهای شهرداری اینطور نوشت: «انصراف کاندیداهایی توانمند با رزومه تخصصی و سوابق ارزنده خدمت به مردم برای شهرداری بوشهر، مبین تقویت حرکت‌های سیاسی در ارائه مدیریت شهری است  همان آفتی که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به کرار شوراهای اسلامی شهر و روستا را از نیافتادن در این دام  سفارش و توصیه می‌کردند. بنده به نوبه خود از انصراف بزرگوارانی  که انصراف دادند و دارای رزومه قوی بودند و  متاسفم و برای بزرگواران که با خلوص نیت پای به عرصه خدمت گذاشته بودند و شرایط حضور خود را به انحاء مختلف نادیده گرفتند آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.»

به نظر می رسد شورای ششم بوشهر در مهمترین آزمون خود با چالش مهم دعوت از نیروهای دارای کارنامه و سوابق اجرایی مرتبط با شهرداری مواجه شده، اتفاقی که می تواند بر همه سال های فعالیت این شورا سایه بیندازد.

گفتنی است اعضای شورای شهر وعده داده اند از ساعت 9 صبح ارائه برنامه گزینه های تصدی شهرداری به صورت زنده از صفحه اینستاگرامی این شورا پخش خواهد شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار