نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 شهريور 1400 - 06:52

نوای جنوب:این جانب در این ایام افتخار انگیز، ضمن گرامیداشت همه ی موقعیت‌های یادشده، با ارسال درود به روان رئیس جمهور و نخست وزیر شهید جمهوری اسلامی ایران، شهیدان رجایی و باهنر، آغاز به کار دولت انقلابی، ولایی و فسادستیز را ارج می نهم و با استدعای علو درجات برای شهیدان واصل به حضرت معبود و برای دولت تازه نفس انقلابی آرزوی موفقیت و برای ملت شریف، از گرفتاریهای موجود امید رهایی دارم.





 

نوای جنوب:بسم الله الرحمن الرحیم
شهریورماه در تقویم انقلاب اسلامی بازتاب خاصی دارد و در ذهن مردم انقلابی ما، خاطرات ویژه ای را تداعی می کند.
روز پزشک، روز داروسازی، روز کارمند و هفته ی دولت از جمله یادآوری های کلیدی دهه ی اول شهریور ماه است.
این موقعیتها به سلامت جسم، جان، رفتار، ایمان و باور مردم وابسته است.
به طور خاص شهادت شهیدان رجایی و باهنر یادآور خدمت جانانه و ایمانمدارانه تا واپسین نفس به مردم و کشور و روز کارمند نشانگر کار صادقانه برای سلامت نظام اداری و اجتماعی و خدمت رسانی به مردم و روز پزشک و داروسازی، نماد سلامت پیکر و روان جامعه است.
همه‌ی اینها علامت راستی و درستی و سلامت همه جانبه در نگاه و سلوک و کنش و منش است تا به واسطه ی این صفات پسندیده، انسان به قله ی کمال برسد و نهایتاً با مرگ حق خواسته، از خویش برخاسته، به جوار قرب حضرت الله برسد. سلوک شهیدان، رجایی و باهنر یاد آور این حقیقت است که خادمان مردم اگر خدانگر باشند و صادقانه قصد خدمت به عبادلله را داشته باشند، پس از فرصت خدمت به اعلا درجه ی ممکن تعالی می‌یابند و مشمول دعای همگان می‌شوند و مورد غبطه ی ابرار قرارمی‌گیرند.
این جانب در این ایام افتخار انگیز، ضمن گرامیداشت همه ی موقعیت‌های یادشده، با ارسال درود به روان رئیس جمهور و نخست وزیر شهید جمهوری اسلامی ایران، شهیدان رجایی و باهنر، آغاز به کار دولت انقلابی، ولایی و فسادستیز را ارج می نهم و با استدعای علو درجات برای شهیدان واصل به حضرت معبود و برای دولت تازه نفس انقلابی آرزوی موفقیت و برای ملت شریف، از گرفتاریهای موجود امید رهایی دارم.
با آرزوی موفقیت انقلابی برای دولت و ملت بزرگ ایران.
 سیدمحمدهاشمی فرد
نایب رئیس شورای وحدت استان بوشهر.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
هاشمی فرد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار