نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 شهريور 1400 - 23:09

نوای جنوب:شیخ موسی احمدی افزود: محرابیان شخصیتی است که علاوه بر تحصیلات مرتبط، با وزارتخانه پیشنهادی ارتباط کامل دارد و اکنون در آستانه دفاع از پایان نامه دکترا بوده که موضوع آن نیز اثرات آزادسازی تعرفه برق و رشد اقتصاد خانوار است.





نوای جنوب:برای ارتقاء کنگان، دیر، جم و عسلویه ایستاده ام.../ تنها نماینده ای که در نطق بررسی صلاحیت های وزرا، مطالبات حوزه انتخابیه را اعلام نمود*


 به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دکتر شیخ موسی احمدی؛ نماینده مردم شریف کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس، در عناوین نشست علنی امروز چهارشنبه، ۳ شهریور ماه مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه‌های علی اکبر محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو، ضمن تبریک هفته دولت با اشاره به سوابق درخشان مدیریتی وی گفت: وی شخصیتی است که دو مرحله رأی اعتماد از مجلس گرفته و امروز با رأی سوم برای سومین بار به عنوان وزیر نیرو انتخاب می‌شود.


نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در ادامه طرح مهر ماندگار و اجرای 900 طرح و پروژه بزرگ و اثرگذار در حوزه‌های سد، نیروگاه و شبکه‌های پالایشگاه‌ها را از اهم موفقیت‌های وی برشمرد و افزود: گسترش شبکه سوخت که به موجب آن ده‌ها میلیارد دلار صرفه‌جویی در بنزین صورت گرفت از مهمترین موفقیت‌های وی بود. همچنین او عضو شورای عالی فنی و شورای عالی پول در کشور بوده است.


شیخ موسی احمدی افزود: محرابیان شخصیتی است که علاوه بر تحصیلات مرتبط، با وزارتخانه پیشنهادی ارتباط کامل دارد و اکنون در آستانه دفاع از پایان نامه دکترا بوده که موضوع آن نیز اثرات آزادسازی تعرفه برق و رشد اقتصاد خانوار است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه با اشاره به طرح مهر ماندگار عنوان کرد: 900 پروژه مهم و ملی در زمان تصدی وزارت وی به اتمام رسید و 13 طرح نیمه تمام نیروگاهی در حوزه برق باعث شد ظرفیت کشور از 63 هزار مگاوات به 69 هزار مگاوات برسد.

شیخ موسی احمدی یادآور شد: همچنین 38 سد در زمان وی به اتمام رسید که باعث شد حجم مخازن آب از 42 میلیارد مترمکعب به 53 میلیارد مترمکعب برسد ضمن اینکه وی توانست 12 شبکه فاضلابی کشور را به اتمام برساند که باعث شد پوشش شبکه  فاضلابی کشور از 22 میلیون نفر به 24 میلیون نفر برسد. همچنین در حوزه گازرسانی نیز اقدامات متعددی داشته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوسهر  در ادامه با اشاره به تجربه وزیر پیشنهادی در وزارت خارجه ابراز داشت: سوابق وی گویای تعامل مناسب او با نمایندگان است ضمن اینکه اکنون به فردی نیاز داریم که مشکلات را در کوتاه مدت حل کند که وی از شاخص‌های خوبی در این زمینه برخوردار است. همچنین مشکلات امروز آب و برق نیازمند فردی جهادی و انقلابی بوده که صاحب برنامه، ایده، ابتکار، خلاقیت، به همراه دانش و تخصص باشد.


رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در پایان پیشرفت و توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور را نیازمند تأمین پایدار آب و برق دانست و مطالبات حوزه انتخاببه را اعلام نمود: در برنامه‌های وی استفاده از ظرفیت های دریای خلیج فارس وجود دارد و امروز ساحل نشینان شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلويه چشم انتظار اقدام منطقی وی در استفاده از آب شیرین کن هستند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی احمدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار