نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 شهريور 1400 - 13:19

نوای جنوب: علیرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: الیاس برازجانی که ۲۷ سال داشت به علت تصادف ضربه شدید به مغزش وارد آمد و با وجود تلاش پزشکان در نهایت  دچار مرگ مغزی شد.





نوای جنوب:نوای جنوب: علیرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: الیاس برازجانی که ۲۷ سال داشت به علت تصادف ضربه شدید به مغزش وارد آمد و با وجود تلاش پزشکان در نهایت  دچار مرگ مغزی شد.

رئیس مرکز فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: با رضایت خانواده نوع‌دوست و ایثارگر این جوان، سحرگاه در بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان عمل برداشت قلب این بیمار انجام و با بالگرد اورژانس ۱۱۵ به شیراز انتقال داده شد.

رئیس مرکز فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: این نخستین عمل برداشت قلب در بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان و چهارمین قلب اهدایی بیماران مرگ مغزی در استان بوشهر است.

باقری ابراز داشت: همچنین اندام‌های دیگر این بیمار از جمله کبد، پانکراس و ۲ کلیه برای پیوند به بیماران برداشت و به بیمارستان ابوعلی سینای شیراز فرستاده شد.

رئیس مرکز فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: این پنجمین اهدای عضو در امسال و هشتاد و پنجمین اهدای عضو بیماران مرگ مغزی در استان است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اهدا عضو

نظرات کاربران
الیاس سر پروژه پتروشیمی بوشهر مهندس ناظر من بود .روحش شاد خیلی مرد با ادب و با صفایی بود .تو طول مدتی که حضور داشت حتی کوچکترین بدی از این بزرگوار ندیدم😔🌹
روحت شاد یادت در دل هایمان جاری 🤲🤲
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار