نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 شهريور 1400 - 10:38

نوای جنوب:دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ یکشنبه ۳۱ مرداد ماه، ۸۲۷ نفر است.

نوای جنوب:سعید کشمیری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۷۷ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۷۴  نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۳۴ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز ۱۴ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا ۶ آقا با ۹۲، ۸۴، ۶۷، ۵۸، ۵۵ و ۵۳ سال سن با سابقه بیماری زمینه ای قلبی، مغزی، فشارخون و دیابت و سه آقا با ۵۶، ۵۴ و ۳۸ سال سن بدون سابقه بیماری و پنج خانم با ۸۳، ۶۷، ۸۳، ۶۴ و ۴۵ سال سن با سابقه بیماری قلبی، دیابت و فشارخون در استان بوشهر به ثبت رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۴۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۰۸  نفر از آنها مثبت قطعی بوده‌‎اند.

وی افزود: تا کنون  هزار و ۷۰۸ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۷۷هزار و ۹۷۰ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وی تصریح کرد: فقط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم مسافرت و دورهمی می توانیم از این پیک بگذریم، از هم استانی‌های شریف خواهشمندم که جز برای موارد ضروری از منزل خارج نشوند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار