نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 مرداد 1400 - 23:22
در گفتگو با نوای جنوب:

نوای جنوب:رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: حل مشکلات مراکز درمانی و تامین تجهیزات و امکانات درمانی این استان برای غلبه بر کرونا ضروری است.

نوای جنوب:رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: حل مشکلات مراکز درمانی و تامین تجهیزات و امکانات درمانی این استان برای غلبه بر کرونا ضروری است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی در نشست بررسی مشکلات درمانی جنوب استان بوشهر با اشاره به جولان ویروس کرونا در این استان و پر شدن تخت‌های بیمارستانی، توجه به زیرساخت‌های درمانی را یک ضرورت دانست و افزود: بهبود زیرساخت‌های درمانی این استان باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار بگیرد.

وی، استان بوشهر را یکی از استان‌ها با ظرفیت بالای اقتصادی در کشور دانست و بیان کرد: با توجه به نقش مهم این استان در درآمد ناخالص داخلی و ملی باید همسان با این ظرفیت‌های درآمدی، توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های رفاهی، درمانی، اشتغال‌زایی و عمرانی این استان شود.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر حل مشکلات مراکز درمانی و تامین تجهیزات و امکانات درمانی استان بوشهر، عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا وضعیت زیرساخت‌های درمانی این استان را بیش از پیش نمایان ساخت که ضرورت دارد امکانات لازم مراکز درمانی به‌ویژه بیمارستان‌های جنوب استان از جمله کنگان فراهم شود.

 

وی بیمارستان کنگان را از مهمترین مراکز درمانی جنوب استان بوشهر دانست و بیان کرد: این مرکز درمانی ضمن اینکه باید پاسخگوی نیاز درمانی شهرستان‌های مختلف جنوب استان، صنایع و تاسیسات پارس جنوبی باشد، خدمات لازم را به بیماران استان‌های همجوار هم ارائه می‌کند







کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی احمدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار