نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 22 مرداد 1400 - 00:52

نوای جنوب:امام جمعه گناوه با اشاره به اینکه شورا باید با اولویت بندی مشکلات شهر را پیگیری کند گفت: طرح‌های ارائه شده برای بهبود وضعیت شهر گناوه و رفع مشکلات کارشناسی شده باشد.

نوای جنوب:امام جمعه گناوه با اشاره به اینکه شورا باید با اولویت بندی مشکلات شهر را پیگیری کند گفت: طرح‌های ارائه شده برای بهبود وضعیت شهر گناوه و رفع مشکلات کارشناسی شده باشد.حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح پنجشنبه در نشست با اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر گناوه با تبریک آغاز به کار این شورا اظهار داشت: شهر گناوه دارای ظرفیت‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف است ولی تا کنون آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته به گونه‌ای که این شهر در بین ۳۱ شهر کمتر توسعه یافته کشور قرار دارد.

طرح‌های کارشناسی‌شده برای بهبود وضعیت شهر گناوه ارائه شود

امام جمعه گناوه افزود: شهردار و شوراها در دوره‌های مختلف گذشته هر کدام به سهم خود خدماتی به شهر ارائه داده‌اند که قابل تقدیر است اما هنوز مشکلات و معضلاتی در سطح شهر وجود دارد که رفع آنها همت مضاعف منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر و مسئولان را می‌طلبد.

وی گفت: شهر گناوه از لحاظ مبلمان شهری و زیرساخت‌های بندری و شهرسازی دارای مشکلات و آسیب‌هایی است که باید به توسعه این زیرساخت‌ها توجه ویژه شود.

امام جمعه گناوه افزود: ضروری است که شورا اسلامی بر اساس مسئولیت‌ها، توانایی‌ها و اختیارات خود و با توجه به ظرفیت‌های شهر گناوه، در راستای عمران و آبادانی شهر گام بردارد.

طرح‌های کارشناسی‌شده برای بهبود وضعیت شهر گناوه ارائه شود

وی ادامه داد: همراهی مردم در رفع معضلات سطح شهر و بهبود مبلمان شهری و فرهنگ شهر نشینی بسیار مهم است و اگر زمینه‌ای فراهم شود مردم نیز همراهی خواهند کرد.

حجت الاسلام رکنی حسینی خاطرنشان کرد: در انتخاب شهردار توسط شورا، ویژگی‌هایی از جمله احترام، معاشرت خوب و پاسخگویی به مردم، توجه به کارهای عمرانی شهر، تعامل با شورا، کارآمدی، دلسوزی و تخصص بدون در نظر گرفتن جناح و حزب در نظر گرفته شود.

امام جمعه گناوه گفت: تعامل دوسویه بین شورا و شهردار منتخب، رکن اصلی موفقیت در شهر است لذا هم شورا باید توقعات مناسب از شهردار داشته باشد و هم شهردار اینگونه عمل کند تا بتوان به نحو احسن به شهر خدمت کرد.

حجت الاسلام رکنی حسینی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر گناوه با اولویت بندی مشکلات و مسائل شهر را پیگیری کند اضافه کرد: طرح‌های ارائه شده برای بهبود وضعیت شهر و رفع مشکلات باید کارشناسی شده و با دقت در نظر گرفته شوند تا هزینه کمتر و ماندگاری بیشتر داشته باشد و به گونه‌ای نباشد که با تغییر شورا و شهرداری طرح‌ها متوقف و یا تخریب شود.

طرح‌های کارشناسی‌شده برای بهبود وضعیت شهر گناوه ارائه شود

امام جمعه گناوه تصریح کرد: همه مسئولان باید با اقدامات خود در جامعه امیدآفرینی کنند و آنچه در توان دارند در خدمت به مردم به کار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر گناوه در این نشست اظهار داشت: شعار اعضای شورای اسلامی ششم شهر گناوه قانون مداری بوده است و بر همین اساس نیز عمل خواهند کرد و مردم داری را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد.

کوروش شبانکاره افزود: امام جمعه محترم گناوه همواره در مسائل مختلف مشفقانه در کنار مردم و مسئولان بوده‌اند و اعضای شورای ششم شهر نیز از رهنمودهای ایشان در پیش برد اهداف شهر بهره خواهند برد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شورای شهر گناوه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار