نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 مرداد 1400 - 13:31
صبح امروز

نوای جنوب:در این مراسم ارسطو قائدی اظهار داشت: در انتخاب شهردار، شورا سیاستی در نظر گرفت که شهردار منتخب از بدنه شهرداری، بومی شهر و استان باشد.

 

نوای جنوب:در این مراسم ارسطو قائدی اظهار داشت: در انتخاب شهردار، شورا سیاستی در نظر گرفت که شهردار منتخب از بدنه شهرداری، بومی شهر و استان باشد.

 

قایدی افزود: تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا شورا جایگاه خود را حفظ کند و مدیریت شهری کار شهردار است و شورا نباید ورود کند تا شهردار با فراغت بال کار و برنامه‌ریزی مدنظر خود را انجام دهد.

وی اضافه کرد: در اینجا اعلام می‌کنم از طرف همه اعضای شورا که انتظار داریم آقای احمدی فرد با انسجام کار کرده و کار را پیش ببرد و مسائل مالی، عمرانی، امور کارکنان شهرداری و سایر موارد را به خوبی انجام دهد.

رییس شورای اسلامی شهر برازجان با تاکید بر اینکه امیدواریم مشکلات شهر و پرسنل شهرداری حل شود، بیان داشت: انتظار ما کارهای بزرگ در سطح شهر است و احتیاجی به کارهای ظاهری نداریم چون کارهای معمول که توسط کارمندان، کارگران و معاونین صورت می‌گیرد.هزاد احمدی فرد با بیان این که برنامه های زیادی دارم، افزود: عدالت اجتماعی، عدالت بودجه، رسیدگی به مناطق کم برخوردار، تکریم ارباب رجوع و همدلی بین پرسنل از جمله برنامه هایی است که در کنار سایر همکاران انجام خواهیم داد.

وی افزود: اتاق مدیران، معاونین و شهردار بر راستای تکریم ارباب رجوع بر روی مردم باز خواهد بود و از تجربیات افراد موجود استفاده خواهم کرد تا این مسوولیت خطیر به پایان برسد.مهندس احمدی فرد با تبریک آغاز دولت انقلابی آیت اله رئیسی عنوان کرد مردم با انتخاب رئیس جمهور خواستار تغییر  و بهبود شرایط فعلی شدند که این امر مستلزم همکاری و همدلی همه جانبه است ،شهردار جدید برازجان محور کارهای شهرداری را عدالت متوازن در تمام امور دانست و عنوان کرد تلاش می کنیم شهرداری در هیچ اموری غیر عادلانه عمل نکند .

مسیب غریب زاده گفت: شهرداری برازجان یکی از باسوادترین شهرداری های استان است و در جمع ما تعداد زیادی شهردار حضور دارد و افرادی با مدارک بالا داریم که از توان آن ها استفاده خواهد شد.

عضو شورای شهر برازجان ادامه داد: همه پرسنل باید با هر کسی که شهردار می‌شود همراه باشند تا آن فرد موفق باشد و امیدوارم این دوره نیز این مهم انجام گیرد.حراب بنافی گفت: برازجان نیاز به کار جهادی دارد و از همه پرسنل می خواهم که با شهردار جدید همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: شهرداری ما نیروهای پرتوانی دارد و از آقای احمدی فرد انتظار دارم از همه ظرفیت های موجود استفاده کند.

نایب رییس شورای شهر برازجان با بیان این که ایجاد فضای همدلی بین پرسنل شهرداری از دیگر انتظاراتی است که از آقای احمدی فرد داریم، افزود: رسیدگی به مسائل رفاهی و مشکلات کارکنان و تکریم ارباب رجوع از طرف کارمندان از دیگر انتظارات شورا از شهردار جدید است.

سیدعبدالحمید کاظمی اظهار داشت: امیدوارم وحدت و همدلی بین پرسنل حفظ شود و از همه کارکنان استفاده شود.

وی افزود: مردم انتظارات زیادی که شهردار دارند و خواهان تغییراتی خیلی بیشتر و بهتر در سطح شهر هستند.

حسین بی باک گفت: تعامل بین شهردار، شورا و سایر مسوولین موجب پیشرفت می‌شود که این امر مورد توجه شورا است.

وی بیان کرد: به آقای احمدی فرد پیشنهاد می‌دهم برنامه هایی که توسط سایر کاندیداهای شهرداری ارائه شده را گرفته و ضمن استفاده از آن ها از خود افراد نیز به عنوان همکار یا مشاور استفاده کند.

مهدی بهبهانی گفت: بسیاری پیام دادند که شورا دلایل انتخاب شهردار جدید را عنوان کند که این کار در فرصت مناسب به طور کامل عنوان خواهد شد اما در کل از جمله مواردی که همیشه انجام می‌شود این است که مدیران پس از چند سال عوض می‌شوند تا تفکری جدید بر روی کار بیاید.

بهبهانی ادامه داد: اگر شهردار بتواند پرسنل و مجموعه خود را راضی نگه دارد قطعا مردم را هم راضی خواهد کرد و این باید اولویت کار شهردار جدید باشد.

سرپرست شهرداری برازجان با بیان این که از شورا به خاطر اعتمادی که به من داشته تشکر می کنم، اظهار داشت: امیدوارم بتوانم خادم خوبی برای شهر و مردم باشم.

























































کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
خیر مقدم به مهندس بهزاد احمدی فرد
متاسفیم برای شورایی که خودش شهردار انتخاب نکرد و دیگران برایش تصمیم گرفتند !
راستی آقای مهندس محمدی در جلسه نبود؟
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار