کد خبر: 25457 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 مرداد 1400 - 10:16
تقدیر رئیس شورای پنجم وحدتیه از شهردار و کارکنان شهرداری+تصاویر

نوای جنوب: آئین تکریم و سپاسگزاری رئیس دوره های چهارم و پنجم شورای اسلامی از شهردار و کارکنان شهرداری وحدتیه برگزار گردید.

نوای جنوب:رئیس دوره های چهارم و پنجم شورای اسلامی از شهردار و کارکنان شهرداری وحدتیه*

 آئین تکریم و سپاسگزاری رئیس دوره های چهارم و پنجم شورای اسلامی از شهردار و کارکنان شهرداری وحدتیه برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این آئین که روز چهارشنبه ۱۳ مردادماه  در محل سالن کنفرانس شهرداری ، در آخرین روز کاری دوره پنجم شورای اسلامی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید آقایان حاج کرامت کشاورز ریاست دوره های چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر وحدتیه، مهندس حسین عباسی شهردار،مدیران، کارکنان و جمعی از کارگران تلاشگر شهرداری حضور داشتند.

  در ابتدای این مراسم آقای کشاورز ریاست شورای اسلامی ضمن تقدیر، خداقوت و سپاس از تلاشهای بی منت، زحمات صادقانه و اقدامات ماندگار و مهم شهردار، اعضای شورای اسلامی و مجموعه کارکنان تلاشگر شهرداری طی سخنانی تصریح نمود: بسیار مفتخرم که خداوند توفیق خدمت و خادمی مردم را به مدت ۸ سال نصیب بنده نمود.

  کشاورز ادامه داد حصول توفیقات حاصله همچنین اقدامات و مجموعه عملکرد زیربنایی و اساسی صورت گرفته در این ۸ سال ،در راستای توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه شهر وحدتیه و نیل به آرمان مقدس جلب رضایتمندی عمومی نتیجه و محصول اندیشه، تفکر، همکاری، همت ،تلاش و کوشش جمعی و صادقانه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی همگام با همدلی و همراهی ارزشمند شهروندان فهیم بوده است.

  رئیس دوره های چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر وحدتیه ضمن طلب حلالیت از کارکنان شهرداری بصورت ویژه از تلاش های مهندس صفایی شهردار اسبق و مهندس عباسی شهردار حاضر تقدیر وتشکر نمودند و برآمادگی خویش جهت همکاری و در اختیار گذاشتن تجربیات خویش با منتخبین دوره ششم شورای اسلامی تاکید کردند.

 در ادامه مهندس حسین عباسی شهردار وحدتیه نیز طی سخنانی با تشکر از تعامل سازنده، مدیریت عالی و عملکرد صادقانه آقای کشاورز در طول دوره مدیریتشان در شورای اسلامی،برای ایشان آرزوی توفیق و صحت وسلامتی نمودند.

  سپس تعدادی از مدیران و کارکنان شهرداری نیز مراتب تقدیر و تشکر خویش از آقای کشاورز را معروض داشتند.

  در پایان نیز ازجانب آقای کشاورز لوح تقدیر و سپاس نامه هایی به پاس تقدیر از تلاش ها و زحمات شهردار و کارکنان شهرداری تقدیم آنها گردید.











































لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/25457