نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 مرداد 1400 - 16:09
صادر شد

نوای جنوب:خداوند منان را تا جاودانه ها شاکرم که افتخار خدمتگزاری به مردم شریف و فهیم جزیره زیبا و مقاوم خارگ را به اینجانب عطا نمود تا آنچه را که در توان دارم خالصانه در راه رضایت خداوند و خلق خدا به کار گیرم





نوای جنوب:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

خداوند منان را تا جاودانه ها شاکرم که افتخار خدمتگزاری به مردم شریف و فهیم جزیره زیبا و مقاوم خارگ را به اینجانب عطا نمود تا آنچه را که در توان دارم خالصانه در راه رضایت خداوند و خلق خدا به کار گیرم. و امروز پیش وجدان خود و خدای خود راضی هستم که در طول این مدت چهار سال تمام تلاش و کوشش خود را تا آخرین لحظه در راستای رفع مشکلات مجموعه شهرداری و شهر خارگ به کار گرفتم.

اینک بر خود وظیفه می دانم تا از الطاف ، محبت و حسن همکاری مردم شریف جزیره خارگ ، نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر ، نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، ائمه محترم جمعه ، بخشدار محترم ، مدیران عامل محترم شرکت های پایانه ها ، پتروشیمی و فلات قاره ، پرسنل تلاشگر شهرداری ، مسئولین نهادهای نظامی و امنیتی و ادارات مستقر در جزیره و یکایک کسانی که با محبت خود راه را برای خدمت به مردم هموار کردند کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورم و از خداوند متعال نعمات بی کران و پشتیبانی برای همه عزیزان آرزو نمایم.

اینجانب ضمن ابرازخرسندی و سرافرازی به شکرانه ۴ سال خدمت صادقانه و تلاش وافر برای آبادانی جزیره زیبای خارگ و جلب رضایت شهروندان عزیز جزیره ، به دلیل مشکلات خانوادگی و شخصی امکان استمرار خدمت در خارگ را نداشته و از «کاندیداتوری»شهرداری خارگ انصراف خود را اعلام می دارم و امیدوارم توجه خاص خداوند همواره شامل نگین درخشان خلیج فارس و مردمان پر مهرش باشد. در آخر دست همگی تان را به مهر و گرمی میفشارم و بهترین ها را برایتان آرزو دارم.

حق یار و نگه دارتان…

خداوندا چنان کن سرانجام کار

تو خوشنود باشی و ما رستگار

با کمال احترام

عبدالحمید صفایی



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
حمید صفایی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار