کد خبر: 25407 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 11 مرداد 1400 - 21:48
استفاده از ماسک دراستان بوشهر به کمتر از ۴۰ درصد رسید

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به افزایش موارد ابتلا و بستری کرونا در استان گفت: استفاده از ماسک در استان بوشهر به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است.

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به افزایش موارد ابتلا و بستری کرونا در استان گفت: استفاده از ماسک در استان بوشهر به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است. محمد تقی ایرانی در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: در شرایط سختی که کشور با آن روبرو بوده است، کارهای بزرگی برای مدیریت کرونا و درمان افراد مبتلا صورت گرفته است.

وی با تقدیر از خدمات صورت گرفته در حوزه درمانی به ویژه در زمینه کرونا بیان کرد: یکی از مهمترین مشکلاتی که این روزها با آن روبرو هستیم، کمبود کادر درمانی است که باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به روند صعودی کرونا در استان خاطرنشان کرد: این شرایط و شیوع گونه دلتا کرونا بسیار خطرناک است که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امری مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه با کمبود نیروی انسانی و کادر درمانی مواجه هستیم اضافه کرد: افزایش بیماران و اشغال همه تخت‌های بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر نگران کننده است.

ایرانی خواستار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط همه مردم استان شد و افزود: استفاده از ماسک به زیر ۴۰ درصد کاهش یافته است که باید دقت بیشتری برای رعایت شیوه نامه‌ها صورت گیرد.

وی خواستار پرهیز از برگزاری و حضور در دورهمی‌ها شد و ادامه داد: در این شرایط در انتقال بیماری کرونا تجمعات و مسافرت‌ها بسیار خطرناک است و باید از آن پرهیز شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تقدیر از کمک‌های اصناف و بازاریان استان اظهار داشت: برای جبران کمبود نیروی درمانی و پرستاری در موج پنجم بیماری کرونا در استان اقدامات مؤثر انجام شده است.

مدیران تا آخرین لحظه خدمات‌دهی کنند

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد با بالاترین امنیت و سلامت افزود: دشمنان تلاش زیادی برای به حاشیه بردن این انتخابات داشتند ولی شاهد برگزاری انتخاباتی پاک و سالم بودیم.

ایرانی با بیان اینکه دشمنان از شکل‌گیری مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی ایران ناراحت هستند اضافه کرد: دشمنان نسبت به برقراری آرامش، امنیت و تعامل مردم دغدغه دارند و درصدد برهم زدن آرامش مردم هستند.

وی با بیان اینکه ۱۲ مرداد ماه را روز تغییر دولت و جابجایی قدرت است خاطرنشان کرد: زیبایی نظام مردم‌سالاری دینی و حضور مردم در انتخابات، جابجایی آرام قدرت را شکل می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: روز ۱۴ مرداد هم مراسم تحلیف آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دولت سیزدهم، با آرامش و شکوه و در شأن ملت بزرگ ملت ایران برگزار و توطئه دشمنان همانند همیشه خنثی می‌شود.

وی با اشاره به پایان دولت دوازدهم و آغاز دولت سیزدهم تصریح کرد: کسانی که مسئول و مدیر هستند تا لحظه استقرار در پست‌های مدیریتی باید به مسئولیت‌های خود عمل کنند و یک لحظه نباید کار و خدمات‌رسانی به مردم در آن وقفه ایجاد شود.

ایرانی، با بیان اینکه همه کارکنان دولت برای خدمات‌رسانی به مردم نباید از هیچ کوششی فروگذاری کنند گفت: جابجایی دولت‌ها نباید در پاسخگویی و خدمات‌رسانی به مردم مشکلی ایجاد کند و تلاش شود در دولت سیزدهم که منتخب ملت ایران است خدمات و فعالیت‌ها بر اساس مطالبات مردم افزایش یابد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/25407