کد خبر: 25355 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 09 مرداد 1400 - 17:50
حرکت مردمی و بسیار ارزشمند علی کریمی اسطوره تیم ملی در خصوص واکسن کرونا +جزئیات +عکس

نوای جنوب:اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بعد از ۱۷ روز تحمل ویروس کرونا در خفای کامل، سرانجام صبح امروز به طور کامل بر این بیماری غلبه کرد.

نوای جنوب:اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بعد از ۱۷ روز تحمل ویروس کرونا در خفای کامل، سرانجام صبح امروز به طور کامل بر این بیماری غلبه کرد.

علی کریمی شماره هشت محبوب فوتبال کشورمان، که بدون سروصدا و بازتاب رسانه‌ای به کرونا مبتلا شده بود صبح شنبه پاسخ تست خود را دریافت کرد، تا با منفی شدن آن از قرنطینه خارج شود.

علی کریمی فایزر نزد و ۱۷روز کرونا را تحمل کرد

پخش خبر مبتلا شدن علی کریمی به ویروس کرونا می‌توانست موج نگرانی شدیدی درباره سلامت او بین هوادارانش ایجاد کند چراکه اتفاقی که برای علی انصاریان و مهرداد میناوند رخ داد، فوتبالی‌ها را حسابی ترسانده است.

نکته مهم اما در ماجرای ابتلای علی کریمی به کرونا، خودداری او از زدن واکسن فایزر است. کریمی که طی یکسال اخیر چندین بار به امارات سفر کرده و مهمان باشگاه الاهلی دوبی بوده است، این فرصت را داشت که در همین باشگاه واکسن آمریکایی فایزر را دریافت کند اما ستاره بزرگ تاریخ فوتبال آسیا و ای باشگاه متمول امارات، این امکان را رد کرد و به مدیران و شیوخ عربی باشگاه الاهلی گفت تا وقتی مردم کشورم واکسن نزنند، من هم واکسن نخواهم زد. موضوعی هیچگاه رسانه‌ای نشد اما با ابتلای کریمی به کرونا حالا مشخص شد که او زیربار تبعیض با مردم کشورش نرفت.

علی کریمی که با تکنیکی جادویی اش در دوران فوتبال حرفه‌ای دل میلیون ها ایرانی را به دست آورده، نشان داد که بعداز پایان عمر درخشش خود در زمین فوتبال هم توانایی درخشیدن دارد و در بحران‌های پیاپی سالهای اخیر توده‌های مردم که پشتیبانش بودند را تنها نمی گذارد.

زبان تند علی کریمی در برخورد با معضلات اجتماعی کشور، یک شو و ژست رسانه‌ای نیست و او نشان داد برای گفتن حرف دل مردم، عافیت و آسایش خودش را هم به خطر می‌اندازد و در این راه با صرف نظر از دریافت واکسن برتر خارجی، حرف خود را با عمل ثابت می‌کند.

در روزهایی که اغلب سلبریتی‌ها با انتشار استوری و پست های کذایی هر حرکت خود برای مردم را در بوق و شیپور می‌کنند، اقدام علی کریمی در سکوت و تحمل مشقات کرونا ، بخاطر خودداری از زدن واکسن بسیار ارزشمند است. 

علی کریمی فایزر نزد و ۱۷روز کرونا را تحمل کرد

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/25355