کد خبر: 25296 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 مرداد 1400 - 20:02
کولرهای خریداری شده دردی از بیمارستان برازجان دوا نکرد!

نوای جنوب:سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: در راستای بهبود سیستم‌های سرمایشی بیمارستان ۱۰ کولر خریداری شده ولی همچنان مشکل پا بر جا است.

نوای جنوب:شهرام جلال پور در خصوص اقدامات انجام شده در این شرایط حساس پیک پنجم کرونا اظهار کرد: پذیرش بیماران خیلی بیش از ظرفیت استاندارد بیمارستان بوده و باعث اضاف کردن تخت‌های اکسترا جهت پذیرش بیماران شده که باعث ایجاد مشکلاتی در سیستم‌های سرمایشی، تامین آب گرم، برق و اکسیژن ساز شده است.

وی افزود: سیستم‌های سرمایشی بیمارستان در این هوای گرم و شرجی با توجه به اینکه چندین سال هم از  عمر کاری آن‌ها می‌گذرد، تحمل بار اضافی را نداشته و در بعضی مواقع دچار مشکل می‌شوند.

سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی تصریح کرد: البته در این مورد اقداماتی انجام شده از جمله خریداری، نصب و راه اندازی ۱۰ کولر و ارتقاء سیستم‌های تامین و ارائه برق ولی همچنان مشکل موجود است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، جلال‌پور ضمن حیاتی خواندن اکسیژن برای بیماران کرونایی بیان کرد: در بحث اکسیژن رسانی به بخش‌ها و بیماران کرونایی با وجود دو دستگاه اکسیژن ساز در این شرایط در بعضی موارد نیاز به کپسول‌های سیار اکسیژن است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/25296