کد خبر: 25295 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 مرداد 1400 - 19:59
زمایش سراسری مدیریت مصرف برق در استان بوشهر برگزار شد

نوای جنوب:وی بیان کرد: این رزمایش با هدف مدیریت مصرف برق به جهت  جلوگیری از خاموشی‌ها، استفاده از ظرفیت بسیج ادارات و دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم، و ایجاد تعامل بیشتر بین دستگاه‌ها و نهادهای دولتی برگزار شد.





نوای جنوب:  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشو‌ر رزمایش پایش و رصد مدیریت مصرف برق با محوریت مصارف ادارات ، صنوف ، کسبه و جلب مشارکت مشترکان خانگی  در قالب  طرح شهید عباس‌پور در مرکز پایش صنعت برق کشور با حضور آقای مهندس متولی زاده مدیرعامل محترم شرکت توانیر ، آقای مهندس رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع ، آقای دکتر جعفر زاده مدیرکل محترم بحران و پدافند غیر عامل و فرمانده بسیج وزارت نیرو ، سردار سیف معاون عملیات بسیج کشور و فرمانده بسیج خواهران  و مدیران عامل توزیع سراسر برق کشور بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر غلامرضا حشمتی  ضمن تبریک دهه ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر خم در تشریح این خبر اظهار داشت: از استان بوشهر ۵۶ گروه عملیاتی، ۱۵۰ نفر از همکاران بسیجی تعداد ۳۰ دستگاه ژنراتور دستگاه های اجرایی استان و ادارات شهرستانی را رصد و پایش نمودند  و در طرح همکاری بسیج با شرکت توزیع مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: این رزمایش با هدف مدیریت مصرف برق به جهت  جلوگیری از خاموشی‌ها، استفاده از ظرفیت بسیج ادارات و دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم، و ایجاد تعامل بیشتر بین دستگاه‌ها و نهادهای دولتی برگزار شد.

حشمتی ادامه داد: با هدف استفاده از همه ظرفیت‌ها و راه‌اندازی بسیج عمومی برای ایجاد نهضت صرفه‌جویی در مصرف برق اجرای رزمایش مدیریت مصرف برق با عنوان طرح شهید عباسپور در استان بوشهر اجرایی شده و مدت زمان اجرا تا پایان پیک بار تابستان است.
وی عنوان کرد: مدیریت مصرف برق نیاز مشارکت همگان است تا چند روز پایانی پیک بار تابستان نیز با موفقیت و بدون خاموشی سپری شود.

وی افزود: در این راستا مشارکت بسیج در کاهش مصرف انرژی برق با پویش نهضت مردمی کردن صرفه جویی در دستور کار قرار گرفته است‌.
حشمتی افزود: گفتمان سازی برای مردم در راستای مدیریت مصرف برق توسط اقشار بسیج ظرفیتی بسیار مطلوب برای کمک به صنعت برق استان که در استان این مهم مورد توجه جدی قرار گرفته است.
گفتنی است سرهنگ غضنفری معاون هماهنگ کننده سپاه امام‌صادق (ع) استان  بوشهر نیز با تبریک فرارسیدن عید غدیر خم  در این رزمایش با قدردانی از تلاش‌های صنعت برق در استان خواهان همکاری بیشتر مردم برای صرفه جویی در مصرف برق شد.

وی تاکید کرد: در این زمینه می‌طلبد با انعقاد تفاهمنامه از تمام ظرفیت‌های موجود در قشرهای بسیج و همچنین بخش صنعت و اداری بکارگیری شود.
در ادامه رزمایش مدیریت های برق شهرستانها  گزارش عملکرد را که با همکاری سپاه و بسیج منطقه بصورت عملیاتی انجام گردیده بود را ارائه نمودند‌.
گفتنی در این رزمایش که بصورت حضوری در سالن کنفرانس شرکت و با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت  جمعی از معاونین سپاه امام صادق(ع) ، مدیران و فرماندهان بسیج ادارات، مهندسین، اصناف و جامعه زنان  استان و همچنین معاونین ، مدیران و فرمانده بسیج شرکت توزیع بصورت حضوری و مدیران برق شهرستانها و مسولین سپاه و بسیج شهرستانها بصورت ویدئو کنفرانس شرکت داشتند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/25295