کد خبر: 25276 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 مرداد 1400 - 12:00
پیام تبریک فرمانده انتظامی دشتستان بمناسبت عید سعید غدیر

نوای جنوب:غدير به عنوان ” عيدالله ” سرآغاز تثبيت حکومت و ولايت الهي و حيات جاودانه اسلام ناب محمدي و تجلي‌گاه برقراري عدالت در جامعه بشري بوده و تکريم و تعظيم اين عيد بزرگ نشانه پيوستگي و دل بستگي امت اسلامي نسبت به استمرار ولايت انبياء الهي است.
هنوز اگر با گوش جان بشنویم صدای ” من کنت مولاه فهذا علی مولاه ” از غدیرخم به گوش می‌رسد چرا که غدیر جاودانه است و یادآور بیعت باامامت و تجدید عهد با ولایت است.





نوای جنوب:بسم الله الرحمن الرحيم
غدير به عنوان ” عيدالله ” سرآغاز تثبيت حکومت و ولايت الهي و حيات جاودانه اسلام ناب محمدي و تجلي‌گاه برقراري عدالت در جامعه بشري بوده و تکريم و تعظيم اين عيد بزرگ نشانه پيوستگي و دل بستگي امت اسلامي نسبت به استمرار ولايت انبياء الهي است.
هنوز اگر با گوش جان بشنویم صدای ” من کنت مولاه فهذا علی مولاه ” از غدیرخم به گوش می‌رسد چرا که غدیر جاودانه است و یادآور بیعت باامامت و تجدید عهد با ولایت است.
در این برهه كه ما خود را از رهروان طریق عدل علوی دانسته و مساوات و عدالت را پیش شرط اساسی توسعه و تعالی در همه ابعاد و زمینه‌ها می‌دانیم، بر ماست که از غدیر خم به عنوان مرکز ثقل شکل‌گیری اندیشه ولایت و نقطه تکوین شجره طیبه امامت به عنوان حبل المتین تولی به ذات اقدس الهی و تبری از هر آنچه زائیده نفاق و شالوده تفرقه است، درس پایداری بیاموزیم و سرلوحه امور خود قرار دهیم.
فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان فرارسیدن عید سعید غدیر خم، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی را بر یگانه وارث غدیر حضرت ولی عصر (عج) و بر تمامی شیعیان و پیروان ولایت در اقصی نقاط میهن عزیزمان و به ویژه مردم ولایتمدار  شهرستان دشتستان تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت داریم ما را از متمسکین راستین به ولایت امیرالمومنین علی (ع) قرار دهد.

 

  سرهنگ فرهاد آراوند

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/25276