کد خبر: 25274 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 مرداد 1400 - 11:38
پیام تبریک دکتر هاشمی فرد بمناسبت عید سعید غدیر

نوای جنوب:عید سعید غدیر خم* فرارسید و در گوش قاطبه ی اهل تاریخ و همه ی ساکن جغرافیا، طنین افکند که با تحقق واقعه ی غدیر، دین به کمال رسید و نعمت پروردگاری بر عالم انسانی تمامیت یافت.





نوای جنوب:بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

اَلْیوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیکُمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دینا

*عید سعید غدیر خم* فرارسید و در گوش قاطبه ی اهل تاریخ و همه ی ساکن جغرافیا، طنین افکند که با تحقق واقعه ی غدیر، دین به کمال رسید و نعمت پروردگاری بر عالم انسانی تمامیت یافت.
با تحقق رویکرد غدیر، خداوند کریم به گفتمان اسلام برای نجات کاروان بشر، اعلام رضایت فرمود.
این اشارت صریح خداوند در قرآن کریم بدان معنی است که نبوت با قله ی امامت به اوج می رسد و در مرتبه ی ولایت تکمیل می شود.
کار جهان و خلق جهان هیچ گاه بی امامت و ولایت به انجام نرسیده است چنان که در سیر ابراهیم خلیل الرحمن کار در این رتبه، سامان یافت.
 امروز نیز در شرایطی که همه ی شیوه های اداره ی جوامع به گرههای کور بدل شده به گونه ای که برای ماندگاری خود یا به بردگی جوامع می کوشند و یا برای بقای باری به هرجهت خود، خونشان را می نوشند، تنها نسخه نجاتبخش نسخه ی گفتمان غدیر است.
گفتمان غدیر مبتنی بر اسلام توحیدبنا، عدالت محور، نبوت بنیاد،امامت نهاد، و معاد مبناست که به تنهایی بشر را از بحران سازی زر و زور و تزویر، نجات می دهد.
این جانب *عید سعید غدیرخم، عیدالله الاکبر* را به حضور همه ی انسان های نیازمند و منتظر عدالت علوی و حکومت مهدوی، به ویژه شما گرانمایگان، تبریک می گویم.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.
سیدمحمد هاشمی فرد،
1400/5/6 بوشهر

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/25274