کد خبر: 25209 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 04 مرداد 1400 - 20:14
توزیع بیش از ۴ هزار بسته کمک معیشتی توسط بسیج سازندگی بوشهر

نوای جنوب:مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر از توزیع ۴ هزار و ۱۸۵ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های محروم به مناسبت دهه ولایت خبر داد.

نوای جنوب:مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر از توزیع ۴ هزار و ۱۸۵ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های محروم به مناسبت دهه ولایت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توزیع بسته‌های معیشتی، لوازم‌التحریر، جهیزیه، مواد ضدعفونی و بهداشتی و غذای گرم میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا از جمله فعالیت‌های بسیج سازندگی استان بوشهر است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر افزود: در ۴ ماه گذشته بیش از ۴۷ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و یک‌هزار ۵۷۳ بسته لوازم‌التحریر میان نیازمندان استان بوشهر از سوی بسیج سازندگی توزیع شده است.

وی ادامه داد: ارزش بسته‌هایی که در ۴ ماه نخست سال توزیع شد ۳۰ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان است که بین خانواده‌های نیازمند، آسیب‌دیده از کرونا، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و کسانیکه شغل خود را از دست داده‌اند توزیع شده است.

این مقام مسؤول اظهار کرد: در رزمایش کمک‌های مؤمنانه ویژه دهه ولایت توزیع ۴ هزار و ۱۸۵ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های محروم و نیازمند استان بوشهر آغاز شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر هدف اجرا این رزمایش در طول دهه امامت و ولایت را خدمت‌رسانی به محرومان، مستضعفین، نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا دانست.

عباسی‌فر توضیح داد: این رزمایش با همکاری بسیج پایگاه‌های مقاومت در شهرها و روستاهای استان بوشهر بر اساس پروتکل‌های بهداشتی به صورت گسترده اجرا می‌شود.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/25209