کد خبر: 25147 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 مرداد 1400 - 12:56
شمار ماینرهای كشف شده در استان بوشهر به ۲هزار دستگاه رسید

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با کشف ۷۰۰ ماینر  جدید شمار ماینرهای غیرمجاز کشف شده در این استان به ۲ هزار دستگاه رسید.

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با کشف ۷۰۰ ماینر  جدید شمار ماینرهای غیرمجاز کشف شده در این استان به ۲ هزار دستگاه رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در تشریح این خبر اظهار داشت: طرح جمع آوری ماینرهای غیرمجاز از نیمه دوم سال گذشته با هدف پایداری بیشتر برق مشترکان آغاز شده و همچنان با جدیت ادامه می یابد.

 وی بیان کرد: در روزهایی که صنعت برق به دلیل گرمای هوا و همچنین کاهش تولید برای تامین برق مشترکان شرایط نامناسبی را تجربه می کند جمع آوری ماینرها یک کمک بزرگ برای تامین برق پایدار مشترکان است.

حشمتی ادامه داد: شرکت توانیر در یک رویکرد تشویقی برای آنهایی که افراد استفاده کننده از ماینرهای غیرمجاز را گزارش کنند تا سقف ۲۰ میلیون تومان پاداش تعیین کرده است.
وی با اشاره به اینکه گزارش کردن افراد استفاده کننده از ماینر غیرمجاز خدمتی بزرگ در راستای تامین برق پایدار است، عنوان کرد: افرادی که نسبت به معرفی استفاده کنندگان از ماینرهای غیرمجاز اقدام کنند اسامی و هویت آنها محفوظ خواهد و در این زمینه جای هیچگونه نگرانی برای آنها وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اظهار داشت: همگام با طرح جمع آوری ماینرهای غیرمجاز طرح شناسایی انشعاب های غیرمجاز نیز اجرایی شده تا از این طریق زمینه تامین برق پایدار برای مشترکان خانگی فراهم شود.
وی ادامه داد: استان بوشهر با همکاری خوب صورت گرفته از سوی بخش صنعت و همچنین صرفه‌جویی مطلوب صورت گرفته توسط مردم طی چند روز گذشته را بدون خاموشی عبور نموده خاموشی است
وی اظهار امیدواری کرد: این همکاری آنها تا پایان روز های اوج گرما  که دوهفته پیش رو از سخت ترین روزهاست تداوم داشته باشد و شاهد تامین برق مطمئن و بدون خاموشی باشیم.
حشمتی اظهار داشت: از دیگر رویکردهای مهم اعمال شده برای جلوگیری از خاموشی ها تغییر و کاهش ساعت کار ادارات در روزهای اوج گرما بود که در این زمینه  مجموعه استانی همکاری مطلوبی با شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر داشتند

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/25147