کد خبر: 25036 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 تير 1400 - 21:21
اطلاعیه فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان در خصوص ترخیص خودروهای رسوبی

نوای جنوب:شهروندان عزیز در صورت داشتن هرگونه ابهام می‌توانند به واحد ترخیص پلیس راهنمایی و رانندگی دشتستان واقع در میدان معلم شهر برازجان مراجعه نمایند.

نوای جنوب: بدین وسیله به اطلاع مالکان خودروهایی که از سنوات گذشته تا پایان سال ۱۳۹۹   توقیف گردیده اند می رساند که تا مورخه ۱۸ مرداد ماه سال جاری فرصت دارند  با استفاده از تسهیلاتی همچون بخشودگی دیرکرد جرائم  گذشته ، تقسیط خلافی ، امکان ترخیص در صورت نداشتن بیمه  با اخذ تعهد مبنی بر عدم استفاده از خودرو تا گرفتن بیمه نامه ، امکان ترخیص در صورت نداشتن گواهینامه با معرفی شخصی دارای گواهینامه و محاسبه هزینه پارکینگ برابر نرخ نامه سال ۱۳۹۴ نسبت به آزادسازی وسیله نقلیه خود اقدام نمایند.
 مالکان محترم وسایل نقلیه مذکور جهت این امر می توانند با در دست داشتن مدارک هویتی خود و خودرو  توقیفی و اخذ رسید پارکینگ از مرجع انتظامی توقیف کننده خودرو به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ درسطح شهرستان دشتستان مراجعه نمایند.
 لازم به ذکر است که امتیازات فوق شامل وسایل نقلیه ای که بر اساس دستور مقام قضایی توقیف گردیده اند نمی‌شود و مالکان این دسته از خودروها باید از طریق مراجع قضایی اقدام نمایند .
شهروندان عزیز در صورت داشتن هرگونه ابهام می‌توانند به واحد ترخیص پلیس راهنمایی و رانندگی دشتستان واقع در میدان معلم شهر برازجان مراجعه نمایند.
 فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/25036