کد خبر: 25024 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 27 تير 1400 - 20:05
بعداز حذف پرسپولیس،اعتصاب بازیکنان استقلال؛ بدقولی مدیران تمرین امروز آبی‌ها را مختل کرد

نوای جنوب:ین امروز استقلال در اعتراض به سیاست های باشگاه، وزارت ورزش و اسپانسر این تیم لغو شد.

نوای جنوب:تمرین امروز استقلال در اعتراض به سیاست های باشگاه، وزارت ورزش و اسپانسر این تیم لغو شد.

در حالیکه قرار بود تمرین امروز استقلال از ساعت ۱۹:۲۰ در مجموعه تمرینی انقلاب برگزار شود، اما در اعتراض به تصمیم های وزارت ورزش، احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان و اسپانسر این باشگاه لغو شد.

تعداد زیادی از تماشاگران که برای دیدن تمرین آبی پوشان آمده بودند، با سر دادن شعارهای شدید علیه احمد مددی، خواستار استعفای او از سمتش شدند. برخی از بازیکنان کنار زمین ایستاده اند و قصدی برای انجام تمرین ندارند.

فرهاد مجیدی نیز در حال مصاحبه شدید علیه مدیران باشگاه و اسپانسر این تیم است. سرمربی آبی پوشان می گوید که پس از پیروزی در دربی، هیچ کدام از مدیران و یا اسپانسر، پیام تبریکی برای او یا بازیکنان ارسال نکرده و سراغی از آنها نمی گیرند.

چند نفر از بازیکنان استقلال نظیر رشید مظاهری، مهدی مهدی پور و آرمان رمضانی مجموعه ورزشی انقلاب را ترک کردند تا عملا تمرین آبی پوشان برگزار نشود.

فرهاد مجیدی برای دقایقی طولانی است که با خبرنگاران در حال مصاحبه است. به نظر می رسد یکی از طولانی ترین مصاحبه های فرهاد مجیدی در حال انجام است.

هواداران پرتعداد استقلالی که در حاشیه تمرین حاضر هستند، با اطلاع از این موضوع، به شدت در حال سر دادن شعار علیه احمد مددی هستند. آنها علی نامداری و مهدی عبدیان که با مدیرعامل آبی ها زاویه دارند را تشویق کردند. استقلالی ها همچنین شعارهایی را علیه علی نژاد مشاور وزیر ورزش سر دادند.

بازیکنان استقلال بدون اینکه تمرینی انجام دهند، وسط زمین ایستاده و در حال صحبت و گفتگو هستند. هواداران نیز همچنان در حال سر دادن شعار علیه احمد مددی هستند

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/25024