کد خبر: 25009 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 27 تير 1400 - 11:15
۳ پیشنهاد خارجی برای مهدی قایدی

نوای جنوب:با توجه به نزدیک شدن به انتهای فصل فوتبالی در ایران شایعات مربوط به نقل و انتقالات شتاب بیشتری گرفته است و هر روز خبر می‌رسد که بازیکنی از ایران قرار است به لیگی دیگر منتقل شود. مهدی قایدی یکی از همین چهره‌ها است. ستاره‌ای که در استقلال متحول شده حالا چندین مشتری خارجی دارد.

نوای جنوب:با توجه به نزدیک شدن به انتهای فصل فوتبالی در ایران شایعات مربوط به نقل و انتقالات شتاب بیشتری گرفته است و هر روز خبر می‌رسد که بازیکنی از ایران قرار است به لیگی دیگر منتقل شود. مهدی قایدی یکی از همین چهره‌ها است. ستاره‌ای که در استقلال متحول شده حالا چندین مشتری خارجی دارد.داستان لژیونر شدن مهدی قایدی البته امر چندان جدیدی نیست؛ قریب به یک سال می‌شود که از پیشنهادات جدی باشگاه‌های عربی به او صحبت می‌شود، ولی در طول یک سال اخیر، این مهاجم بوشهری تلاش کرده تمرکزش را روی استقلال بگذارد تا تصمیم بهتری برای آینده اش بگیرد.

با این وجود، اما شایعات دست از سر او برنمی دارند؛ قایدی که مدتی از لحاظ مالی با باشگاه استقلال به مشکل برخورده بود و حتی تمرینات این تیم را هم تحریم کرده بود، با بازگشت مجددش دوباره هنرنمایی کرد و تبدیل به ستاره این تیم شد. بازی‌های خوبش، اما باعث شده نگاه چند تیم خارجی به او باشد.

این روز‌ها از باشگاه استقلال شنیده می‌شود او حداقل سه پیشنهاد خارجی دارد؛ دو تا از قطر و یکی هم از تیم‌های درجه دو اروپایی. البته که یکی از مدیران باشگاه تایید کرده یکی از این تیم‌ها به صورت رسمی پیشنهادش برای خرید مهدی قایدی را به باشگاه استقلال ارائه کرده و این بازیکن هم در جریان این موضوع قرار گرفته است.

به گزارش فرارو، به نظر می‌رسد دو تیم الغرافه و الدحیل از قطر، دو تیم عربی هستند که به شدت خواهان به خدمت گرفتن مهدی قایدی شده اند. الغرافه با استراماچونی از مدت‌ها قبل در پی خریدن این بازیکن استقلال بوده اند. از طرفی شایعه شده تیمی از یونان هم وضعیت مهدی قایدی را زیر نظر گرفته تا این بازیکن را در صورت امکان جذب کند. این اخبار در حالی از باشگاه استقلال به بیرون درز کرده که بسیاری از مهدی قایدی خواسته اند استعدادش را با رفتن به تیم‌های عربی هدر ندهد و شرایط را برای حضورش در فوتبال اروپا مهیا کند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/25009