کد خبر: 25001 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 تير 1400 - 11:02
باران تابستانی به استان بوشهر آسیب نزد

نوای جنوب:مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: باران تابستانی که بعدازظهر دیروز در برخی شهرستان‌ها بارید، خسارتی به دنبال نداشت.

نوای جنوب:مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: باران تابستانی که بعدازظهر دیروز در برخی شهرستان‌ها بارید، خسارتی به دنبال نداشت.

برخی از نقاط جنوبی و شرقی استان بوشهر بعدازظهر دیروز چنانکه پیش بینی شده بود شاهد بارش باران، وزش باد و رعدوبرق بودند.

اگر چه میزان بارش‌ها زیاد نبود اما در روخانه‌ها و دره‌های فصلی آب روان شد و مردم این مناطق را به یاد روزهای پاییز و زمستان انداخت. هرچند پاییز و زمستان گذشته برای این مناطق کم بارش بود.

علیرضا بهادری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بارش باران در اواخر تیر و اوایل مرداد بی‌سابقه نیست  و سال‌های گذشته نیز در این زمان از سال باران باریده است.

او افزود: بعدازظهر دیروز در مناطقی باد و باران رخ داد که ایستگاه هواشناسی ندارند و اطلاعات دقیقی از میزان بارش در دست نیست اما طبق گزارش‌هایی که به دستمان رسیده است و همان طور که پیش‌بینی شده بود، در مناطق جنوبی و تا حدودی شرقی استان بارش باران، وزش باد و رعدوبرق رخ داد.

کارشناس هواشناسی بوشهر بیان کرد: این شرایط امروز و فردا به ویژه بعدازظهر در همین مناطق رخ می‌دهد و کشاورزانی که کشت و کار دارند مراقب باشند که محصولشان آسیب نبیند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر نیز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بعدازظهر دیروز در شهرستان‌های عسلویه، کنگان، دیر و دشتی باران تابستانی بارید که بیشترین آن مربوط به عسلویه بود.

جهانگیر دهقانی افزود: بارندگی که همراه با وزش باد و رعدوبرق بود آسیبی به دنبال نداشت.

او عنوان کرد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی برای مدیریت حوادث احتمالی آمادگی وجود داشت اما مورد خاصی گزارش نشد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/25001