کد خبر: 24998 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 تير 1400 - 10:51
مهندس حمزه پور:از همه ظرفیت‌ها برای تأمین آب شرب در استان بوشهر استفاده می‌شود

نوای جنوب:وی با اشاره به اجرا متعدد پروژه‌های آبرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر تصریح کرد: گرما بر عوامل اجرایی تأثیر نگذاشته و این پروژه‌ها بدون وقفه ادامه دارد.





نوای جنوب:به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان بوشهرعبدالحمید حمزه‌پور در جریان بازدید بازرس کل استان بوشهر از روند اجرایی طرح‌های آبرسانی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان باتأکید بر نقش مهم مدیریت مصرف آب در گذر از فصل تابستان اظهار داشت: اکنون در اوج گرما در فصل تابستان قرار داریم و تأمین آب آشامیدنی مردم استان بوشهر در اولویت قرار دارد و به‌رغم این اوج گرما و با وجود سختی کار ولی فعالیت کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر شبانه‌روزی است.

وی با اشاره به اجرا متعدد پروژه‌های آبرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر تصریح کرد: گرما بر عوامل اجرایی تأثیر نگذاشته و این پروژه‌ها بدون وقفه ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به تکمیل پروژه‌ها بر اساس برنامه‌ زمانبندی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های نظارتی در بازدید از پروژه‌ها و عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ضمن اعلام رضایت بر بهره‌برداری از پروژه‌ها در موعد مقرر تأکید کردند.

حمزه‌پور گرمای شدید استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: از همه ظرفیت‌ها و امکانات برای تأمین آب شرب مردم در شهرها و روستاها استفاده شده تا مردم حداقل دغدغه در این عرصه داشته باشند.

وی خصوص بازدید بازرس کل استان بوشهر از طرح‌های آبرسانی خاطر نشان کرد: پروژه‌های مختلف از جمله نوسازی و اصلاح شبکه‌های آبرسانی، خطوط آب بین شهری و روستایی، مخازن ذخیره آب، پروژه‌های آب‌شیرین‌کن مورد بازدید قرار گرفت که با تکمیل آنها ان‌شاءالله یکی پس از دیگری مورد بهره‌برداری قرار بگیرد تا مردم استان بوشهر از آب کافی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر قطع انشعاب آب، خانه باغ‌ها و باغ ویلاها را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تأمین آب مردم در شهرها و روستاها از رسالت‌ها و وظایف مهم شرکت آب و فاضلاب است و در این راستا این شرکت هیچ مسئولیتی در تأمین آب باغ ویلا، خانه باغ، دام و اراضی کشاورزی ندارد و در این راستا انشعابات آب در این بخش‌ها بدون اغماض قطع می‌شود.

قطع انشعاب غیر مجاز آب در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد

بازرس کل استان بوشهر هم باتأکید بر تسریع اجرا پروژه‌های آبرسانی اظهار داشت: پروژه‌های مهم و قابل توجهی در بخش آبرسانی در شهرها و روستاها در حال اجرا است که خدمات شرکت آب و فاضلاب قابل قدردانی است.

اسحاق شهبازی اجرا پروژه‌های آب‌شیرین‌کن را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: قطع انشعاب آب در خانه باغ، باغ ویلا و انشعاب آب غیر مجاز باید بدون اغماض در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه برخی نقاط استان بوشهر از شبکه آبرسانی به‌صورت غیرمجاز در آبیاری خانه باغ و باغ ویلا استفاده می‌کند تأکید کرد: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر باید بدون اغماض و مماشات نسبت به قطع این انشعابات آب اقدام و با متخلفان در بخش آبرسانی برخورد قاطع قضایی کند.

بازرس کل استان بوشهر با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در تأمین آب شهرها و روستاها تصریح کرد: تأمین آب شرب مردم در اولویت قرار دارد و اداره کل بازرسی استان بوشهر در این حوزه با نظارت شبانه‌روزی ضمن حمایت برای تسریع در اجرا پروژه‌ها، بر قطع انشعاب آب در خانه باغ، باغ ویلا و دیگر انشعابات غیرمجاز تأکید دارد.

 

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/24998