کد خبر: 24910 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 تير 1400 - 13:29
درخواست مدیرعامل آبفا از شهروندان بوشهری

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط جوی و گرمای شدید هوا و افزایش میزان مصرف برای پیشگیری از بروز بحران شهروندان این استان در مصرف آب صرفه جویی کنند.

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط جوی و گرمای شدید هوا و افزایش میزان مصرف برای پیشگیری از بروز بحران شهروندان این استان در مصرف آب صرفه جویی کنند. عبدالحمید حمزه پور اعلام کرد: شرایط کرونایی، گرمای شدید همراه با رطوبت و شرجی سبب افزایش مصرف آب در استان بوشهر شده که لازم است مشترکان در مدیریت مصرف آب با شرکت آب و فاضلاب همانند گذشته همکاری کنند.

مدیرعامل آبفا: شهروندان بوشهری در مصرف آب صرف جویی کنند

وی از کاهش ذخایر منابع آب آشامیدنی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه بیش از ۸۵ درصد منابع آب آشامیدنی استان بوشهر به بارش باران و نزولات جوی وابسته است کاهش بارش باران سبب افت ذخایر منابع آبی، ادامه خشکسالی و کاهش آب سدها شده است که برای جبران این مشکل باید صرفه‌جویی آب در دستور کار همه مردم قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: از مشترکان تقاضا می‌شود در این شرایط خاص، آب را بیهوده هدر ندهند و از مصارف غیرضروری از جمله شست وشو جلوی در منازل و مغازه ها، خودرو و آبیاری باغ ها و باغچه‌ها با آب شرب خودداری کنند و با استفاده از شیرآلات کاهنده در مصرف آب صرفه جویی کنند.

حمزه‌پور با تاکید بر اینکه مدیریت مصرف و صرفه جویی به معنای عدم استفاده از آب نیست، بیان کرد: از همه مشترکان آب تقاضا می‌شود تنها با ۱۵ تا ۲۰ درصد صرفه جویی در مصرف آب، این شرکت را در گذر از تنش آبی یاری کنند.

وی با بیان اینکه آب شرب سالم و بهداشتی در استان بوشهر به سختی و هزینه بسیار بالا بدست می‌آید و در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد گفت: انتظار می‌رود مردم در شهرها و روستاهای استان بوشهر آب را بیهوده هدر ندهند و از آن به عنوان کالای با ارزش که جایگزینی ندارد، استفاده کنند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/24910